مستويات اتاحة مصادر التعلم (البسيطة / المکثفة) المصاحبة للاختبار الالکتروني مفتوح الکتاب واثرها علي التحصيل والدافع المعرفي وفاعلية الذات الاکاديمية لدى طلاب کلية التربية Levels of access to learning resources (simple / intensive) associated with the open-book online test and their impact on achievement, cognitive motivation and academic self-efficacy a
خليفة, ., العوضى, . (2021). مستويات اتاحة مصادر التعلم (البسيطة / المکثفة) المصاحبة للاختبار الالکتروني مفتوح الکتاب واثرها علي التحصيل والدافع المعرفي وفاعلية الذات الاکاديمية لدى طلاب کلية التربية Levels of access to learning resources (simple / intensive) associated with the open-book online test and their impact on achievement, cognitive motivation and academic self-efficacy a. EKB Journal Management System, 31(1), 65-135. doi: 10.21608/tesr.2021.148330
على عبد الرحمن محمد خليفة; منير بسيونى حسن العوضى. "مستويات اتاحة مصادر التعلم (البسيطة / المکثفة) المصاحبة للاختبار الالکتروني مفتوح الکتاب واثرها علي التحصيل والدافع المعرفي وفاعلية الذات الاکاديمية لدى طلاب کلية التربية Levels of access to learning resources (simple / intensive) associated with the open-book online test and their impact on achievement, cognitive motivation and academic self-efficacy a". EKB Journal Management System, 31, 1, 2021, 65-135. doi: 10.21608/tesr.2021.148330
خليفة, ., العوضى, . (2021). 'مستويات اتاحة مصادر التعلم (البسيطة / المکثفة) المصاحبة للاختبار الالکتروني مفتوح الکتاب واثرها علي التحصيل والدافع المعرفي وفاعلية الذات الاکاديمية لدى طلاب کلية التربية Levels of access to learning resources (simple / intensive) associated with the open-book online test and their impact on achievement, cognitive motivation and academic self-efficacy a', EKB Journal Management System, 31(1), pp. 65-135. doi: 10.21608/tesr.2021.148330
خليفة, ., العوضى, . مستويات اتاحة مصادر التعلم (البسيطة / المکثفة) المصاحبة للاختبار الالکتروني مفتوح الکتاب واثرها علي التحصيل والدافع المعرفي وفاعلية الذات الاکاديمية لدى طلاب کلية التربية Levels of access to learning resources (simple / intensive) associated with the open-book online test and their impact on achievement, cognitive motivation and academic self-efficacy a. EKB Journal Management System, 2021; 31(1): 65-135. doi: 10.21608/tesr.2021.148330