تحليل استراتيجي لإمکانية تضمين التعلم المدمج في التعليم العام بالمملکة العربية السعودية لمرحلة ما بعد کورونا Strategic Analysis of Possibility to Include Blended Learning in General Education in Saudi Arabia for the Post-(COVID-19) Era
الحازمي, . (2020). تحليل استراتيجي لإمکانية تضمين التعلم المدمج في التعليم العام بالمملکة العربية السعودية لمرحلة ما بعد کورونا Strategic Analysis of Possibility to Include Blended Learning in General Education in Saudi Arabia for the Post-(COVID-19) Era. EKB Journal Management System, 44(4), 117-174. doi: 10.21608/jfees.2020.152396
مرام حامد الحازمي الحازمي. "تحليل استراتيجي لإمکانية تضمين التعلم المدمج في التعليم العام بالمملکة العربية السعودية لمرحلة ما بعد کورونا Strategic Analysis of Possibility to Include Blended Learning in General Education in Saudi Arabia for the Post-(COVID-19) Era". EKB Journal Management System, 44, 4, 2020, 117-174. doi: 10.21608/jfees.2020.152396
الحازمي, . (2020). 'تحليل استراتيجي لإمکانية تضمين التعلم المدمج في التعليم العام بالمملکة العربية السعودية لمرحلة ما بعد کورونا Strategic Analysis of Possibility to Include Blended Learning in General Education in Saudi Arabia for the Post-(COVID-19) Era', EKB Journal Management System, 44(4), pp. 117-174. doi: 10.21608/jfees.2020.152396
الحازمي, . تحليل استراتيجي لإمکانية تضمين التعلم المدمج في التعليم العام بالمملکة العربية السعودية لمرحلة ما بعد کورونا Strategic Analysis of Possibility to Include Blended Learning in General Education in Saudi Arabia for the Post-(COVID-19) Era. EKB Journal Management System, 2020; 44(4): 117-174. doi: 10.21608/jfees.2020.152396