واقع استخدام التعليم الهجين في تدريس طلبة قسم الجغرافيا بکلية التربية جامعة کفرالشيخ من وجهة نظرهم. The Status-Quo of Using Blended Learning in Teaching Geography Major Students at the Faculty of Education, Kafr El-Sheikh University from Their Viewpoints
سليم, . (2021). واقع استخدام التعليم الهجين في تدريس طلبة قسم الجغرافيا بکلية التربية جامعة کفرالشيخ من وجهة نظرهم. The Status-Quo of Using Blended Learning in Teaching Geography Major Students at the Faculty of Education, Kafr El-Sheikh University from Their Viewpoints. EKB Journal Management System, 40(189), 524-549. doi: 10.21608/jsrep.2021.160550
إبراهيم عبدالله محمد سليم. "واقع استخدام التعليم الهجين في تدريس طلبة قسم الجغرافيا بکلية التربية جامعة کفرالشيخ من وجهة نظرهم. The Status-Quo of Using Blended Learning in Teaching Geography Major Students at the Faculty of Education, Kafr El-Sheikh University from Their Viewpoints". EKB Journal Management System, 40, 189, 2021, 524-549. doi: 10.21608/jsrep.2021.160550
سليم, . (2021). 'واقع استخدام التعليم الهجين في تدريس طلبة قسم الجغرافيا بکلية التربية جامعة کفرالشيخ من وجهة نظرهم. The Status-Quo of Using Blended Learning in Teaching Geography Major Students at the Faculty of Education, Kafr El-Sheikh University from Their Viewpoints', EKB Journal Management System, 40(189), pp. 524-549. doi: 10.21608/jsrep.2021.160550
سليم, . واقع استخدام التعليم الهجين في تدريس طلبة قسم الجغرافيا بکلية التربية جامعة کفرالشيخ من وجهة نظرهم. The Status-Quo of Using Blended Learning in Teaching Geography Major Students at the Faculty of Education, Kafr El-Sheikh University from Their Viewpoints. EKB Journal Management System, 2021; 40(189): 524-549. doi: 10.21608/jsrep.2021.160550