تفعيل شراکة مستدامة بين قطاع التعليم والقطاع الخاص لدعم مدارس العلوم والتکنولوجيا والهندسة والرياضيات STEM بمصر على ضوء خبرتي الولايات المتحدة الأمريکية وأستراليا Activating A Sustainable Partnership between the Education Sector and the Private Sector to Support STEM Schools in Egypt in the light of the Experiences of the United States of America and Australia
محمود, . (2020). تفعيل شراکة مستدامة بين قطاع التعليم والقطاع الخاص لدعم مدارس العلوم والتکنولوجيا والهندسة والرياضيات STEM بمصر على ضوء خبرتي الولايات المتحدة الأمريکية وأستراليا Activating A Sustainable Partnership between the Education Sector and the Private Sector to Support STEM Schools in Egypt in the light of the Experiences of the United States of America and Australia. EKB Journal Management System, 26(4.3), 103-244. doi: 10.21608/jsu.2020.165126
ايناس احمد فتحي محمود. "تفعيل شراکة مستدامة بين قطاع التعليم والقطاع الخاص لدعم مدارس العلوم والتکنولوجيا والهندسة والرياضيات STEM بمصر على ضوء خبرتي الولايات المتحدة الأمريکية وأستراليا Activating A Sustainable Partnership between the Education Sector and the Private Sector to Support STEM Schools in Egypt in the light of the Experiences of the United States of America and Australia". EKB Journal Management System, 26, 4.3, 2020, 103-244. doi: 10.21608/jsu.2020.165126
محمود, . (2020). 'تفعيل شراکة مستدامة بين قطاع التعليم والقطاع الخاص لدعم مدارس العلوم والتکنولوجيا والهندسة والرياضيات STEM بمصر على ضوء خبرتي الولايات المتحدة الأمريکية وأستراليا Activating A Sustainable Partnership between the Education Sector and the Private Sector to Support STEM Schools in Egypt in the light of the Experiences of the United States of America and Australia', EKB Journal Management System, 26(4.3), pp. 103-244. doi: 10.21608/jsu.2020.165126
محمود, . تفعيل شراکة مستدامة بين قطاع التعليم والقطاع الخاص لدعم مدارس العلوم والتکنولوجيا والهندسة والرياضيات STEM بمصر على ضوء خبرتي الولايات المتحدة الأمريکية وأستراليا Activating A Sustainable Partnership between the Education Sector and the Private Sector to Support STEM Schools in Egypt in the light of the Experiences of the United States of America and Australia. EKB Journal Management System, 2020; 26(4.3): 103-244. doi: 10.21608/jsu.2020.165126