العبء المعرفي وعلاقته بالتحکم الذاتي واتجاهات طلاب کلية التربية نحو مهنة التدريس Cognitive Load and its Relationship with self – Control and Directions of Faculty of Education Students Towards Teaching Profession
عبد الحميد, . (2020). العبء المعرفي وعلاقته بالتحکم الذاتي واتجاهات طلاب کلية التربية نحو مهنة التدريس Cognitive Load and its Relationship with self – Control and Directions of Faculty of Education Students Towards Teaching Profession. EKB Journal Management System, 26(8), 247-311. doi: 10.21608/jsu.2020.166815
ميرفت حسن فتحى عبد الحميد. "العبء المعرفي وعلاقته بالتحکم الذاتي واتجاهات طلاب کلية التربية نحو مهنة التدريس Cognitive Load and its Relationship with self – Control and Directions of Faculty of Education Students Towards Teaching Profession". EKB Journal Management System, 26, 8, 2020, 247-311. doi: 10.21608/jsu.2020.166815
عبد الحميد, . (2020). 'العبء المعرفي وعلاقته بالتحکم الذاتي واتجاهات طلاب کلية التربية نحو مهنة التدريس Cognitive Load and its Relationship with self – Control and Directions of Faculty of Education Students Towards Teaching Profession', EKB Journal Management System, 26(8), pp. 247-311. doi: 10.21608/jsu.2020.166815
عبد الحميد, . العبء المعرفي وعلاقته بالتحکم الذاتي واتجاهات طلاب کلية التربية نحو مهنة التدريس Cognitive Load and its Relationship with self – Control and Directions of Faculty of Education Students Towards Teaching Profession. EKB Journal Management System, 2020; 26(8): 247-311. doi: 10.21608/jsu.2020.166815