أ. د. نجوى يوسف جمال الدين، أستاذ أصول التربية، والتخطيط التربوى، کلية الدراسات العليا للتربية، جامعة القاهرة، بعنوان: (التعليم الإلکتروني ومواجهة تحديات أزمة جائحة فيروس کورونا). | ||||
المجلة الدولية للبحوث والدراسات التربوية والنفسية | ||||
Article 2, Volume 5, Issue 9, January 2021, Page 45-71 PDF (1.79 MB) | ||||
Document Type: تقارير البحوث | ||||
DOI: 10.21608/ijrs.2021.170818 | ||||
View on SCiNiTO | ||||
Abstract | ||||
هدفت الدراسة إلى تعرف: التعليم الإلکتروني ومواجهة تحديات أزمة جائحة فيروس کورونا (COVID-19) واستخدمت الدراسة: المنهج الوصفي. | ||||
Keywords | ||||
التعليم الإلکتروني; تحديات أزمة جائحة فيروس کورونا; کورونا | ||||
References | ||||
- Christen, Lysiane: « We have to deal with the uncertainty »,COVID-19 - Interview with Marc de Perrot, Secretary General of the University of La usanne, 21 avril 2020, https://wp.unil.ch/infocovid/2020/04/we-have-to-deal-with-the-uncertainty. - Western Governors University: WGU Indiana reacts to COVID-19., March 19, 2020, https://www.wgu.edu/blog/indiana/covid-19-reaction2003.html. · Western Governors University:#WeThriveInside: Helping Kids Through COVID-19 and Beyond.
https://g20.org/en/g20/Documents/Communique%CC%81_Arabic_Final_23Feb2020.pdf | ||||
Statistics Article View: 181 PDF Download: 195 |
||||