مستوى تطبيق معايير مجلس الأطفال غير العاديين (CEC) في البرامج التربوية الفردية للطلبة ذوي الإعاقة العقلية مـــن وجهــــــة نظـــر معلميهــــــم The Level of Application of the Council of Exceptional Children (CEC) Standards in Individualized Educational Programs for Students with Intellectual Disabilities from the Point of View of Their Teachers
الـزارع, ., السحيمي, . (2021). مستوى تطبيق معايير مجلس الأطفال غير العاديين (CEC) في البرامج التربوية الفردية للطلبة ذوي الإعاقة العقلية مـــن وجهــــــة نظـــر معلميهــــــم The Level of Application of the Council of Exceptional Children (CEC) Standards in Individualized Educational Programs for Students with Intellectual Disabilities from the Point of View of Their Teachers. EKB Journal Management System, 12(41.1), 1-46. doi: 10.21608/sero.2021.189622
نـايف عـابد إبراهيـم الـزارع; سعـاد سلمـان ربـاح السحيمي. "مستوى تطبيق معايير مجلس الأطفال غير العاديين (CEC) في البرامج التربوية الفردية للطلبة ذوي الإعاقة العقلية مـــن وجهــــــة نظـــر معلميهــــــم The Level of Application of the Council of Exceptional Children (CEC) Standards in Individualized Educational Programs for Students with Intellectual Disabilities from the Point of View of Their Teachers". EKB Journal Management System, 12, 41.1, 2021, 1-46. doi: 10.21608/sero.2021.189622
الـزارع, ., السحيمي, . (2021). 'مستوى تطبيق معايير مجلس الأطفال غير العاديين (CEC) في البرامج التربوية الفردية للطلبة ذوي الإعاقة العقلية مـــن وجهــــــة نظـــر معلميهــــــم The Level of Application of the Council of Exceptional Children (CEC) Standards in Individualized Educational Programs for Students with Intellectual Disabilities from the Point of View of Their Teachers', EKB Journal Management System, 12(41.1), pp. 1-46. doi: 10.21608/sero.2021.189622
الـزارع, ., السحيمي, . مستوى تطبيق معايير مجلس الأطفال غير العاديين (CEC) في البرامج التربوية الفردية للطلبة ذوي الإعاقة العقلية مـــن وجهــــــة نظـــر معلميهــــــم The Level of Application of the Council of Exceptional Children (CEC) Standards in Individualized Educational Programs for Students with Intellectual Disabilities from the Point of View of Their Teachers. EKB Journal Management System, 2021; 12(41.1): 1-46. doi: 10.21608/sero.2021.189622