فعالية برنامج قائم على الرسم في تنمية تقدير الذات لدى عينة من التلميذات الصم وضعيفات السمع في معهد الأمل The effectiveness of drawing -based learning in the development of self-esteem among a sample of female deaf and hard of hearing students at Amal Institute
الشعيــبي, . (2021). فعالية برنامج قائم على الرسم في تنمية تقدير الذات لدى عينة من التلميذات الصم وضعيفات السمع في معهد الأمل The effectiveness of drawing -based learning in the development of self-esteem among a sample of female deaf and hard of hearing students at Amal Institute. EKB Journal Management System, 12(41.2), 1-33. doi: 10.21608/sero.2021.190259
نــوره عبد الله إبراهيم الشعيــبي. "فعالية برنامج قائم على الرسم في تنمية تقدير الذات لدى عينة من التلميذات الصم وضعيفات السمع في معهد الأمل The effectiveness of drawing -based learning in the development of self-esteem among a sample of female deaf and hard of hearing students at Amal Institute". EKB Journal Management System, 12, 41.2, 2021, 1-33. doi: 10.21608/sero.2021.190259
الشعيــبي, . (2021). 'فعالية برنامج قائم على الرسم في تنمية تقدير الذات لدى عينة من التلميذات الصم وضعيفات السمع في معهد الأمل The effectiveness of drawing -based learning in the development of self-esteem among a sample of female deaf and hard of hearing students at Amal Institute', EKB Journal Management System, 12(41.2), pp. 1-33. doi: 10.21608/sero.2021.190259
الشعيــبي, . فعالية برنامج قائم على الرسم في تنمية تقدير الذات لدى عينة من التلميذات الصم وضعيفات السمع في معهد الأمل The effectiveness of drawing -based learning in the development of self-esteem among a sample of female deaf and hard of hearing students at Amal Institute. EKB Journal Management System, 2021; 12(41.2): 1-33. doi: 10.21608/sero.2021.190259