واقع تطبيق المحاسبية في معاهد وبرامج التربية الفکرية ومعوقاتها من وجهة نظر قادتها ومعلمي التربية الفکرية فيها The current state of applying accountability in educational institutes and programs for students with intellectual disabilities and its obstacles according to the perspective of their leaders and intellectual education teachers
المعيقـــل, ., مجــــرشــــي, . (2021). واقع تطبيق المحاسبية في معاهد وبرامج التربية الفکرية ومعوقاتها من وجهة نظر قادتها ومعلمي التربية الفکرية فيها The current state of applying accountability in educational institutes and programs for students with intellectual disabilities and its obstacles according to the perspective of their leaders and intellectual education teachers. EKB Journal Management System, 12(41.2), 125-165. doi: 10.21608/sero.2021.66057.1044
إبـــراهيـــم المعيقـــل; جميــــلة مجــــرشــــي. "واقع تطبيق المحاسبية في معاهد وبرامج التربية الفکرية ومعوقاتها من وجهة نظر قادتها ومعلمي التربية الفکرية فيها The current state of applying accountability in educational institutes and programs for students with intellectual disabilities and its obstacles according to the perspective of their leaders and intellectual education teachers". EKB Journal Management System, 12, 41.2, 2021, 125-165. doi: 10.21608/sero.2021.66057.1044
المعيقـــل, ., مجــــرشــــي, . (2021). 'واقع تطبيق المحاسبية في معاهد وبرامج التربية الفکرية ومعوقاتها من وجهة نظر قادتها ومعلمي التربية الفکرية فيها The current state of applying accountability in educational institutes and programs for students with intellectual disabilities and its obstacles according to the perspective of their leaders and intellectual education teachers', EKB Journal Management System, 12(41.2), pp. 125-165. doi: 10.21608/sero.2021.66057.1044
المعيقـــل, ., مجــــرشــــي, . واقع تطبيق المحاسبية في معاهد وبرامج التربية الفکرية ومعوقاتها من وجهة نظر قادتها ومعلمي التربية الفکرية فيها The current state of applying accountability in educational institutes and programs for students with intellectual disabilities and its obstacles according to the perspective of their leaders and intellectual education teachers. EKB Journal Management System, 2021; 12(41.2): 125-165. doi: 10.21608/sero.2021.66057.1044