فاعلية الدمج بين استراتيجيتي المحطات العلمية وحدائق الأفکار في تنمية التفکير المنتج وحب الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of combining the two strategies of scientific stations and gardens of ideas in developing productive thinking and a love of mathematics among prep school students.
عبد الفتاح, . (2021). فاعلية الدمج بين استراتيجيتي المحطات العلمية وحدائق الأفکار في تنمية التفکير المنتج وحب الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of combining the two strategies of scientific stations and gardens of ideas in developing productive thinking and a love of mathematics among prep school students.. EKB Journal Management System, 24(7), 224-286. doi: 10.21608/armin.2021.195800
ابتسام عز الدين محمد عبد الفتاح. "فاعلية الدمج بين استراتيجيتي المحطات العلمية وحدائق الأفکار في تنمية التفکير المنتج وحب الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of combining the two strategies of scientific stations and gardens of ideas in developing productive thinking and a love of mathematics among prep school students.". EKB Journal Management System, 24, 7, 2021, 224-286. doi: 10.21608/armin.2021.195800
عبد الفتاح, . (2021). 'فاعلية الدمج بين استراتيجيتي المحطات العلمية وحدائق الأفکار في تنمية التفکير المنتج وحب الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of combining the two strategies of scientific stations and gardens of ideas in developing productive thinking and a love of mathematics among prep school students.', EKB Journal Management System, 24(7), pp. 224-286. doi: 10.21608/armin.2021.195800
عبد الفتاح, . فاعلية الدمج بين استراتيجيتي المحطات العلمية وحدائق الأفکار في تنمية التفکير المنتج وحب الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of combining the two strategies of scientific stations and gardens of ideas in developing productive thinking and a love of mathematics among prep school students.. EKB Journal Management System, 2021; 24(7): 224-286. doi: 10.21608/armin.2021.195800