أثر توظيف استراتيجية المشاريع الالكترونية وأسلوب التعلم في دعم التعلم لدى طلبة كلية التربية بالجامعة الاسلامية بغزة The Impact of Employing Electronic Projects Strategy and Learning Approach in Supporting Learning among the Students of Education Faculty in the Islamic University in Gaza
S. Shgair, M. (2015). أثر توظيف استراتيجية المشاريع الالكترونية وأسلوب التعلم في دعم التعلم لدى طلبة كلية التربية بالجامعة الاسلامية بغزة The Impact of Employing Electronic Projects Strategy and Learning Approach in Supporting Learning among the Students of Education Faculty in the Islamic University in Gaza. EKB Journal Management System, 3(2), 78-91. doi: 10.12785/ijlms/030205
Mohammed S. Shgair. "أثر توظيف استراتيجية المشاريع الالكترونية وأسلوب التعلم في دعم التعلم لدى طلبة كلية التربية بالجامعة الاسلامية بغزة The Impact of Employing Electronic Projects Strategy and Learning Approach in Supporting Learning among the Students of Education Faculty in the Islamic University in Gaza". EKB Journal Management System, 3, 2, 2015, 78-91. doi: 10.12785/ijlms/030205
S. Shgair, M. (2015). 'أثر توظيف استراتيجية المشاريع الالكترونية وأسلوب التعلم في دعم التعلم لدى طلبة كلية التربية بالجامعة الاسلامية بغزة The Impact of Employing Electronic Projects Strategy and Learning Approach in Supporting Learning among the Students of Education Faculty in the Islamic University in Gaza', EKB Journal Management System, 3(2), pp. 78-91. doi: 10.12785/ijlms/030205
S. Shgair, M. أثر توظيف استراتيجية المشاريع الالكترونية وأسلوب التعلم في دعم التعلم لدى طلبة كلية التربية بالجامعة الاسلامية بغزة The Impact of Employing Electronic Projects Strategy and Learning Approach in Supporting Learning among the Students of Education Faculty in the Islamic University in Gaza. EKB Journal Management System, 2015; 3(2): 78-91. doi: 10.12785/ijlms/030205