iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 3, Issue 2, July 2015
1
فاعلية إستراتيجية التعليم بالمشاريع في تنمية مهارات تصميم الدارات المتكاملة لدى طالبات الصف العاشر الأساسي The Effectiveness of a Strategy of Education Projects on the Development of Integrated Circuit Design Skills of Tenth Grade Students
Page
1-28
Mahmoud M. Rantisi; Ziad S. Barakat
View Article
|
PDF
1.4 MB
|
View on SCiNiTO
2
فاعلية توظيف المحاكاة الرقمية على تنمية التحصيل في التكنولوجيا لدى طالبات الصف التاسع الأساسي بفلسطين Investigating the Effectiveness of Employing Digital Simulation on Developing Technology Achievement for Ninth Female Graders in Palestine
Page
29-46
Mahmoud Mohammad Fo’ad Barghot
View Article
|
PDF
1.02 MB
|
View on SCiNiTO
3
حالات الهوية العقائدية السائدة لدى طلبة الصفوف ( 8 - ) بمحافظة مسقط: دراسة نوعية The Common Ideological Identity Statuses among Students from Grade (8-11) in Muscat: Qualitative Study
Page
47-63
Basma Salim Al-Balushi; Abdulqawi Salem Alzubaidi; Ali Mahdi Kazem; Sahar El-Shourbagi
View Article
|
PDF
940.4 K
|
View on SCiNiTO
4
فاعلية توظيف المستودعات التعليمية الرقمية في تنمية المعرفة التكنولوجية لدى طلاب الصف العاشر في مادة التكنولوجيا The Effectiveness of Utilizing Learning Object Repository (LOR) in Developing Technological knowledge of 10th Grade Students at Technology Course.
Page
64-77
Magdy S. S. Aqel; Hazem F. Kuhel
View Article
|
PDF
1.03 MB
|
View on SCiNiTO
5
أثر توظيف استراتيجية المشاريع الالكترونية وأسلوب التعلم في دعم التعلم لدى طلبة كلية التربية بالجامعة الاسلامية بغزة The Impact of Employing Electronic Projects Strategy and Learning Approach in Supporting Learning among the Students of Education Faculty in the Islamic University in Gaza
Page
78-91
Mohammed S. Shgair
View Article
|
PDF
973.75 K
|
View on SCiNiTO
6
المواجهة الايجابية وعلاقتها بأسلوب الحياة الصحي لدى موظفي الجامعة The Relationship between Positive Confrontation and Healthy Lifestyle among the Employees' University
Page
92-109
Sanaa Mejuel Faissel; Ali Abdulraheem Saleh
View Article
|
PDF
1.3 MB
|
View on SCiNiTO