فاعلية استخدام نموذج ويتلى للتعلم القائم على المشکلة في تنمية مهارات التفکير العلمي لدى طفل الروضة The effectiveness of using the Whitley model of problem-based learning in developing Kindergarten child's scientific thinking skills
عبد الحفيظ عبد المعبود, ., محمد صفوت, ., فتحي کامل, . (2021). فاعلية استخدام نموذج ويتلى للتعلم القائم على المشکلة في تنمية مهارات التفکير العلمي لدى طفل الروضة The effectiveness of using the Whitley model of problem-based learning in developing Kindergarten child's scientific thinking skills. EKB Journal Management System, 19(2), 99-110. doi: 10.21608/jkfb.2021.210986
إعداد: أحلام عبد الحفيظ عبد المعبود; اشراف: أ.د / حنان محمد صفوت; د/ رشدي فتحي کامل. "فاعلية استخدام نموذج ويتلى للتعلم القائم على المشکلة في تنمية مهارات التفکير العلمي لدى طفل الروضة The effectiveness of using the Whitley model of problem-based learning in developing Kindergarten child's scientific thinking skills". EKB Journal Management System, 19, 2, 2021, 99-110. doi: 10.21608/jkfb.2021.210986
عبد الحفيظ عبد المعبود, ., محمد صفوت, ., فتحي کامل, . (2021). 'فاعلية استخدام نموذج ويتلى للتعلم القائم على المشکلة في تنمية مهارات التفکير العلمي لدى طفل الروضة The effectiveness of using the Whitley model of problem-based learning in developing Kindergarten child's scientific thinking skills', EKB Journal Management System, 19(2), pp. 99-110. doi: 10.21608/jkfb.2021.210986
عبد الحفيظ عبد المعبود, ., محمد صفوت, ., فتحي کامل, . فاعلية استخدام نموذج ويتلى للتعلم القائم على المشکلة في تنمية مهارات التفکير العلمي لدى طفل الروضة The effectiveness of using the Whitley model of problem-based learning in developing Kindergarten child's scientific thinking skills. EKB Journal Management System, 2021; 19(2): 99-110. doi: 10.21608/jkfb.2021.210986