صعوبات تطبيق برنامج "تيتش" في المراکز والمدارس الحکومية من وجهة نظر معلمات ذوي اضطراب طيف التوحد Difficulties in implementing the "Teacch" program in public centers and schools from the point of view of teachers autism spectrum disorder
القحطاني, ., الزوين, . (2021). صعوبات تطبيق برنامج "تيتش" في المراکز والمدارس الحکومية من وجهة نظر معلمات ذوي اضطراب طيف التوحد Difficulties in implementing the "Teacch" program in public centers and schools from the point of view of teachers autism spectrum disorder. EKB Journal Management System, 13(44.2), 129-165. doi: 10.21608/sero.2021.214104
نوره بنت عبد الله محمد القحطاني; فرتاج بن فاحس خشان الزوين. "صعوبات تطبيق برنامج "تيتش" في المراکز والمدارس الحکومية من وجهة نظر معلمات ذوي اضطراب طيف التوحد Difficulties in implementing the "Teacch" program in public centers and schools from the point of view of teachers autism spectrum disorder". EKB Journal Management System, 13, 44.2, 2021, 129-165. doi: 10.21608/sero.2021.214104
القحطاني, ., الزوين, . (2021). 'صعوبات تطبيق برنامج "تيتش" في المراکز والمدارس الحکومية من وجهة نظر معلمات ذوي اضطراب طيف التوحد Difficulties in implementing the "Teacch" program in public centers and schools from the point of view of teachers autism spectrum disorder', EKB Journal Management System, 13(44.2), pp. 129-165. doi: 10.21608/sero.2021.214104
القحطاني, ., الزوين, . صعوبات تطبيق برنامج "تيتش" في المراکز والمدارس الحکومية من وجهة نظر معلمات ذوي اضطراب طيف التوحد Difficulties in implementing the "Teacch" program in public centers and schools from the point of view of teachers autism spectrum disorder. EKB Journal Management System, 2021; 13(44.2): 129-165. doi: 10.21608/sero.2021.214104