The Availability of Using the Augmented Reality (AR) Strategy in Early Childhood, from the Perspectives of Teachers مدى توافر استخدام استراتيجية الواقع المعزز في الطفولة المبکرة من وجهة نظر المعلمات
الطويرقي, . (2021). The Availability of Using the Augmented Reality (AR) Strategy in Early Childhood, from the Perspectives of Teachers مدى توافر استخدام استراتيجية الواقع المعزز في الطفولة المبکرة من وجهة نظر المعلمات. EKB Journal Management System, 21(242), 215-260. doi: 10.21608/mrk.2021.214441
أ/ أمل بنت حميد علي الطويرقي. "The Availability of Using the Augmented Reality (AR) Strategy in Early Childhood, from the Perspectives of Teachers مدى توافر استخدام استراتيجية الواقع المعزز في الطفولة المبکرة من وجهة نظر المعلمات". EKB Journal Management System, 21, 242, 2021, 215-260. doi: 10.21608/mrk.2021.214441
الطويرقي, . (2021). 'The Availability of Using the Augmented Reality (AR) Strategy in Early Childhood, from the Perspectives of Teachers مدى توافر استخدام استراتيجية الواقع المعزز في الطفولة المبکرة من وجهة نظر المعلمات', EKB Journal Management System, 21(242), pp. 215-260. doi: 10.21608/mrk.2021.214441
الطويرقي, . The Availability of Using the Augmented Reality (AR) Strategy in Early Childhood, from the Perspectives of Teachers مدى توافر استخدام استراتيجية الواقع المعزز في الطفولة المبکرة من وجهة نظر المعلمات. EKB Journal Management System, 2021; 21(242): 215-260. doi: 10.21608/mrk.2021.214441