الخصائص السلوکية للموهوبين ذوي الإعاقة السمعية في برامج الدمج من وجهة نظر معلميهم – دراســة مقــارنـــة Behavioral characteristics of gifted with hearing disabilities in inclusion programs as Perceived by Their Teachers: Comparative Study
الجغيمان, ., ملحـم, . (2021). الخصائص السلوکية للموهوبين ذوي الإعاقة السمعية في برامج الدمج من وجهة نظر معلميهم – دراســة مقــارنـــة Behavioral characteristics of gifted with hearing disabilities in inclusion programs as Perceived by Their Teachers: Comparative Study. EKB Journal Management System, 13(45.1), 177-216. doi: 10.21608/sero.2021.218600
إيمان بنت يوسف الجغيمان; طــارق بن يـوسـف ملحـم. "الخصائص السلوکية للموهوبين ذوي الإعاقة السمعية في برامج الدمج من وجهة نظر معلميهم – دراســة مقــارنـــة Behavioral characteristics of gifted with hearing disabilities in inclusion programs as Perceived by Their Teachers: Comparative Study". EKB Journal Management System, 13, 45.1, 2021, 177-216. doi: 10.21608/sero.2021.218600
الجغيمان, ., ملحـم, . (2021). 'الخصائص السلوکية للموهوبين ذوي الإعاقة السمعية في برامج الدمج من وجهة نظر معلميهم – دراســة مقــارنـــة Behavioral characteristics of gifted with hearing disabilities in inclusion programs as Perceived by Their Teachers: Comparative Study', EKB Journal Management System, 13(45.1), pp. 177-216. doi: 10.21608/sero.2021.218600
الجغيمان, ., ملحـم, . الخصائص السلوکية للموهوبين ذوي الإعاقة السمعية في برامج الدمج من وجهة نظر معلميهم – دراســة مقــارنـــة Behavioral characteristics of gifted with hearing disabilities in inclusion programs as Perceived by Their Teachers: Comparative Study. EKB Journal Management System, 2021; 13(45.1): 177-216. doi: 10.21608/sero.2021.218600