فاعلية برنامج قائم على الأنشطة الحرکية لتنمية الوعي الأثري لدى الأطفال المعاقين عقلياً القابلين للتعليم المدمجين The effectiveness of Using Motor Activities Program to development archaeological awareness for Mental Deficiency children who are able to blended Education
مصطفى عبد الرازق, . (2020). فاعلية برنامج قائم على الأنشطة الحرکية لتنمية الوعي الأثري لدى الأطفال المعاقين عقلياً القابلين للتعليم المدمجين The effectiveness of Using Motor Activities Program to development archaeological awareness for Mental Deficiency children who are able to blended Education. EKB Journal Management System, 16(4), 231-263. doi: 10.21608/jkfb.2020.224138
د. آلاء مصطفى عبد الرازق. "فاعلية برنامج قائم على الأنشطة الحرکية لتنمية الوعي الأثري لدى الأطفال المعاقين عقلياً القابلين للتعليم المدمجين The effectiveness of Using Motor Activities Program to development archaeological awareness for Mental Deficiency children who are able to blended Education". EKB Journal Management System, 16, 4, 2020, 231-263. doi: 10.21608/jkfb.2020.224138
مصطفى عبد الرازق, . (2020). 'فاعلية برنامج قائم على الأنشطة الحرکية لتنمية الوعي الأثري لدى الأطفال المعاقين عقلياً القابلين للتعليم المدمجين The effectiveness of Using Motor Activities Program to development archaeological awareness for Mental Deficiency children who are able to blended Education', EKB Journal Management System, 16(4), pp. 231-263. doi: 10.21608/jkfb.2020.224138
مصطفى عبد الرازق, . فاعلية برنامج قائم على الأنشطة الحرکية لتنمية الوعي الأثري لدى الأطفال المعاقين عقلياً القابلين للتعليم المدمجين The effectiveness of Using Motor Activities Program to development archaeological awareness for Mental Deficiency children who are able to blended Education. EKB Journal Management System, 2020; 16(4): 231-263. doi: 10.21608/jkfb.2020.224138