فاعلية برنامج لتنمية مهارات الدعم النفسي الاجتماعي الأًوّلي خلال الأزمات وخفض مستوى قلق المستقبل في ظل جائحة کورونا لدى أمهات أطفال الروضة The effectiveness of a program to develop the skills of primary psychosocial support during crises and reduce the level of future anxiety in light of the Corona pandemic among mothers of kindergarten children
محمد, . (2022). فاعلية برنامج لتنمية مهارات الدعم النفسي الاجتماعي الأًوّلي خلال الأزمات وخفض مستوى قلق المستقبل في ظل جائحة کورونا لدى أمهات أطفال الروضة The effectiveness of a program to develop the skills of primary psychosocial support during crises and reduce the level of future anxiety in light of the Corona pandemic among mothers of kindergarten children. EKB Journal Management System, 22(2), 311-384. doi: 10.21608/jfkgp.2022.228535
خديجة محمد بدر الدين أحمد محمد. "فاعلية برنامج لتنمية مهارات الدعم النفسي الاجتماعي الأًوّلي خلال الأزمات وخفض مستوى قلق المستقبل في ظل جائحة کورونا لدى أمهات أطفال الروضة The effectiveness of a program to develop the skills of primary psychosocial support during crises and reduce the level of future anxiety in light of the Corona pandemic among mothers of kindergarten children". EKB Journal Management System, 22, 2, 2022, 311-384. doi: 10.21608/jfkgp.2022.228535
محمد, . (2022). 'فاعلية برنامج لتنمية مهارات الدعم النفسي الاجتماعي الأًوّلي خلال الأزمات وخفض مستوى قلق المستقبل في ظل جائحة کورونا لدى أمهات أطفال الروضة The effectiveness of a program to develop the skills of primary psychosocial support during crises and reduce the level of future anxiety in light of the Corona pandemic among mothers of kindergarten children', EKB Journal Management System, 22(2), pp. 311-384. doi: 10.21608/jfkgp.2022.228535
محمد, . فاعلية برنامج لتنمية مهارات الدعم النفسي الاجتماعي الأًوّلي خلال الأزمات وخفض مستوى قلق المستقبل في ظل جائحة کورونا لدى أمهات أطفال الروضة The effectiveness of a program to develop the skills of primary psychosocial support during crises and reduce the level of future anxiety in light of the Corona pandemic among mothers of kindergarten children. EKB Journal Management System, 2022; 22(2): 311-384. doi: 10.21608/jfkgp.2022.228535