iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 22, Issue 2, March 2022, Page 311-529 (الجزءالثاني)
1
المعلومات العلمية للعدد
Page
311-529
View Article
|
PDF
646.69 K
|
View on SCiNiTO
2
فاعلية برنامج لتنمية مهارات الدعم النفسي الاجتماعي الأًوّلي خلال الأزمات وخفض مستوى قلق المستقبل في ظل جائحة کورونا لدى أمهات أطفال الروضة The effectiveness of a program to develop the skills of primary psychosocial support during crises and reduce the level of future anxiety in light of the Corona pandemic among mothers of kindergarten children
Page
311-384
خديجة محمد بدر الدين أحمد محمد
View Article
|
PDF
1.47 MB
|
View on SCiNiTO
3
برنامج تدريبي قائم على التعلم المتمايز لتنمية الذاکرة البصرية لأطفال الروضة المنبئين بصعوبات التعلم A training program based on differentiated learning to develop visual memory for kindergarten children who predict learning difficulties
Page
385-432
أمل محمد حسونة; مريانا نادي عبد المسيح جريس; محمد السيد علي درويش
View Article
|
PDF
1.08 MB
|
View on SCiNiTO
4
برنامج قائم على إستراتيجية الصف المقلوب لتنمية مهارة إعداد الأنشطة التقويمية للطالبة المعلمة بکلية التربية للطفولة المبکرة A program based on the flipped classroom strategy to develop the skill of preparing assessment activities for the student teacher at the Faculty of Education for Early Childhood
Page
433-481
ولاء محمد عطية محمد هيبة
View Article
|
PDF
1.08 MB
|
View on SCiNiTO
5
تنمية بعض مهارات الفهم القرائي لدى أطفال ما قبل المدرسة ذوي صعوبات القراءة باستخدام الخرائط الذهنية الإلکترونية Developing some reading comprehension skills for pre-school children with reading difficulties using electronic mind maps
Page
482-529
أمل محمد حسونة; منى محمد إبراهيم هبد; داليا کمال محمد سطوحي
View Article
|
PDF
1.14 MB
|
View on SCiNiTO
6
الجزء الثاني کامل
Page
311-529
View Article
|
PDF
6.13 MB
|
View on SCiNiTO