منهج الرياضيات المطور بالصف الأول الإبتدائى بين تحديات الواقع وتجارب الدول الرائدة "دراسة تقويمية ميدانية The Developing Mathematics Curriculum in the First Grade of Primary School between the Challenges of Reality and the Experiences of the Leading Countries "Afield Assessment Study"
هــــلال, ., أبوعاشور, . (2022). منهج الرياضيات المطور بالصف الأول الإبتدائى بين تحديات الواقع وتجارب الدول الرائدة "دراسة تقويمية ميدانية The Developing Mathematics Curriculum in the First Grade of Primary School between the Challenges of Reality and the Experiences of the Leading Countries "Afield Assessment Study". EKB Journal Management System, 25(1), 276-298. doi: 10.21608/armin.2022.232847
ســــامية حــسنين هــــلال; زينب محمد صفوت أبوعاشور. "منهج الرياضيات المطور بالصف الأول الإبتدائى بين تحديات الواقع وتجارب الدول الرائدة "دراسة تقويمية ميدانية The Developing Mathematics Curriculum in the First Grade of Primary School between the Challenges of Reality and the Experiences of the Leading Countries "Afield Assessment Study"". EKB Journal Management System, 25, 1, 2022, 276-298. doi: 10.21608/armin.2022.232847
هــــلال, ., أبوعاشور, . (2022). 'منهج الرياضيات المطور بالصف الأول الإبتدائى بين تحديات الواقع وتجارب الدول الرائدة "دراسة تقويمية ميدانية The Developing Mathematics Curriculum in the First Grade of Primary School between the Challenges of Reality and the Experiences of the Leading Countries "Afield Assessment Study"', EKB Journal Management System, 25(1), pp. 276-298. doi: 10.21608/armin.2022.232847
هــــلال, ., أبوعاشور, . منهج الرياضيات المطور بالصف الأول الإبتدائى بين تحديات الواقع وتجارب الدول الرائدة "دراسة تقويمية ميدانية The Developing Mathematics Curriculum in the First Grade of Primary School between the Challenges of Reality and the Experiences of the Leading Countries "Afield Assessment Study". EKB Journal Management System, 2022; 25(1): 276-298. doi: 10.21608/armin.2022.232847