فاعلية برنامج قائم على استخدام تقنية الواقع المعزز لتنمية مهارات الاستعداد للقراءة لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technology to develop reading readiness skills for kindergarten children with learning difficulties
حسونة, ., هبد, ., الشوا, . (2022). فاعلية برنامج قائم على استخدام تقنية الواقع المعزز لتنمية مهارات الاستعداد للقراءة لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technology to develop reading readiness skills for kindergarten children with learning difficulties. EKB Journal Management System, 23(2), 315-359. doi: 10.21608/jfkgp.2022.247043
أمل محمد حسونة; منى محمد إبراهيم هبد; شيماء سالم السادات الشوا. "فاعلية برنامج قائم على استخدام تقنية الواقع المعزز لتنمية مهارات الاستعداد للقراءة لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technology to develop reading readiness skills for kindergarten children with learning difficulties". EKB Journal Management System, 23, 2, 2022, 315-359. doi: 10.21608/jfkgp.2022.247043
حسونة, ., هبد, ., الشوا, . (2022). 'فاعلية برنامج قائم على استخدام تقنية الواقع المعزز لتنمية مهارات الاستعداد للقراءة لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technology to develop reading readiness skills for kindergarten children with learning difficulties', EKB Journal Management System, 23(2), pp. 315-359. doi: 10.21608/jfkgp.2022.247043
حسونة, ., هبد, ., الشوا, . فاعلية برنامج قائم على استخدام تقنية الواقع المعزز لتنمية مهارات الاستعداد للقراءة لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technology to develop reading readiness skills for kindergarten children with learning difficulties. EKB Journal Management System, 2022; 23(2): 315-359. doi: 10.21608/jfkgp.2022.247043