التسويق الداخلي کمدخل لتحسين الأداء السياقي بالمنظمات العامة – دراسة ميدانية على الشرکة المصرية للاتصالات “Internal Marketing as an Approach to Improve the Contextual Performance in Public Organizations“ A Field Study on Telecom Egypt
نادر عبدالرحيم, ., شميس حسني, . (2020). التسويق الداخلي کمدخل لتحسين الأداء السياقي بالمنظمات العامة – دراسة ميدانية على الشرکة المصرية للاتصالات “Internal Marketing as an Approach to Improve the Contextual Performance in Public Organizations“ A Field Study on Telecom Egypt. EKB Journal Management System, 23(1), 507-553. doi: 10.21608/jsfc.2020.248018
عبدالرحيم نادر عبدالرحيم; محمد شميس حسني. "التسويق الداخلي کمدخل لتحسين الأداء السياقي بالمنظمات العامة – دراسة ميدانية على الشرکة المصرية للاتصالات “Internal Marketing as an Approach to Improve the Contextual Performance in Public Organizations“ A Field Study on Telecom Egypt". EKB Journal Management System, 23, 1, 2020, 507-553. doi: 10.21608/jsfc.2020.248018
نادر عبدالرحيم, ., شميس حسني, . (2020). 'التسويق الداخلي کمدخل لتحسين الأداء السياقي بالمنظمات العامة – دراسة ميدانية على الشرکة المصرية للاتصالات “Internal Marketing as an Approach to Improve the Contextual Performance in Public Organizations“ A Field Study on Telecom Egypt', EKB Journal Management System, 23(1), pp. 507-553. doi: 10.21608/jsfc.2020.248018
نادر عبدالرحيم, ., شميس حسني, . التسويق الداخلي کمدخل لتحسين الأداء السياقي بالمنظمات العامة – دراسة ميدانية على الشرکة المصرية للاتصالات “Internal Marketing as an Approach to Improve the Contextual Performance in Public Organizations“ A Field Study on Telecom Egypt. EKB Journal Management System, 2020; 23(1): 507-553. doi: 10.21608/jsfc.2020.248018