التحديات التي تواجه الطلبة ذوي الإعاقة السمعية في تطبيق التعليم الإلكتروني من وجهة نظر معلمي التربية الخاصة Challenges facing students with hearing disabilities in applying e-learning from the viewpoint of special education teachers
المــزيــد, . (2022). التحديات التي تواجه الطلبة ذوي الإعاقة السمعية في تطبيق التعليم الإلكتروني من وجهة نظر معلمي التربية الخاصة Challenges facing students with hearing disabilities in applying e-learning from the viewpoint of special education teachers. EKB Journal Management System, 10(10), 65-86. doi: 10.21608/jeor.2022.248761
تغــريــد مــزيــد المــزيــد. "التحديات التي تواجه الطلبة ذوي الإعاقة السمعية في تطبيق التعليم الإلكتروني من وجهة نظر معلمي التربية الخاصة Challenges facing students with hearing disabilities in applying e-learning from the viewpoint of special education teachers". EKB Journal Management System, 10, 10, 2022, 65-86. doi: 10.21608/jeor.2022.248761
المــزيــد, . (2022). 'التحديات التي تواجه الطلبة ذوي الإعاقة السمعية في تطبيق التعليم الإلكتروني من وجهة نظر معلمي التربية الخاصة Challenges facing students with hearing disabilities in applying e-learning from the viewpoint of special education teachers', EKB Journal Management System, 10(10), pp. 65-86. doi: 10.21608/jeor.2022.248761
المــزيــد, . التحديات التي تواجه الطلبة ذوي الإعاقة السمعية في تطبيق التعليم الإلكتروني من وجهة نظر معلمي التربية الخاصة Challenges facing students with hearing disabilities in applying e-learning from the viewpoint of special education teachers. EKB Journal Management System, 2022; 10(10): 65-86. doi: 10.21608/jeor.2022.248761