أثر برنامج تدريبي قائم على الاستدلال الجبري وإدراک المعنى في تطوير ممارسات معلمات المرحلة الثانوية التدريسية، وأداء طالباتهن في الاستدلال الجبري The Effect of a Training Program Based on Algebraic Reasoning and Sense Making in Developing the Teaching Practices of High School Teachers, and the Performance of Their Students in Algebraic Reasoning
الشعلان, . (2022). أثر برنامج تدريبي قائم على الاستدلال الجبري وإدراک المعنى في تطوير ممارسات معلمات المرحلة الثانوية التدريسية، وأداء طالباتهن في الاستدلال الجبري The Effect of a Training Program Based on Algebraic Reasoning and Sense Making in Developing the Teaching Practices of High School Teachers, and the Performance of Their Students in Algebraic Reasoning. EKB Journal Management System, 25(6), 223-260. doi: 10.21608/armin.2022.256352
سهام حمد بن الشعلان. "أثر برنامج تدريبي قائم على الاستدلال الجبري وإدراک المعنى في تطوير ممارسات معلمات المرحلة الثانوية التدريسية، وأداء طالباتهن في الاستدلال الجبري The Effect of a Training Program Based on Algebraic Reasoning and Sense Making in Developing the Teaching Practices of High School Teachers, and the Performance of Their Students in Algebraic Reasoning". EKB Journal Management System, 25, 6, 2022, 223-260. doi: 10.21608/armin.2022.256352
الشعلان, . (2022). 'أثر برنامج تدريبي قائم على الاستدلال الجبري وإدراک المعنى في تطوير ممارسات معلمات المرحلة الثانوية التدريسية، وأداء طالباتهن في الاستدلال الجبري The Effect of a Training Program Based on Algebraic Reasoning and Sense Making in Developing the Teaching Practices of High School Teachers, and the Performance of Their Students in Algebraic Reasoning', EKB Journal Management System, 25(6), pp. 223-260. doi: 10.21608/armin.2022.256352
الشعلان, . أثر برنامج تدريبي قائم على الاستدلال الجبري وإدراک المعنى في تطوير ممارسات معلمات المرحلة الثانوية التدريسية، وأداء طالباتهن في الاستدلال الجبري The Effect of a Training Program Based on Algebraic Reasoning and Sense Making in Developing the Teaching Practices of High School Teachers, and the Performance of Their Students in Algebraic Reasoning. EKB Journal Management System, 2022; 25(6): 223-260. doi: 10.21608/armin.2022.256352