فاعلية برنامج إرشادي أسري باستخدام العلاج بالمعنى لتنمية التفهم الانفعالي لدى أسر الأطفال التوحديين بمرحلة رياض الأطفال Effectiveness of a Family Counseling Program Based on Logo Therapy to Develop the Emotional Understanding of Families of Children with Autism Disorder in the Kindergarten Stage.
عبد المجيد, ., محمد, ., البصال, ., عبد العال, . (2022). فاعلية برنامج إرشادي أسري باستخدام العلاج بالمعنى لتنمية التفهم الانفعالي لدى أسر الأطفال التوحديين بمرحلة رياض الأطفال Effectiveness of a Family Counseling Program Based on Logo Therapy to Develop the Emotional Understanding of Families of Children with Autism Disorder in the Kindergarten Stage.. EKB Journal Management System, 24(2), 603-636. doi: 10.21608/jfkgp.2022.154229.1131
السيد محمد عبد المجيد; أماني إبراهيم الدسوقي محمد; إيناس السيد سادات البصال; دولت شريف عطية عبد العال. "فاعلية برنامج إرشادي أسري باستخدام العلاج بالمعنى لتنمية التفهم الانفعالي لدى أسر الأطفال التوحديين بمرحلة رياض الأطفال Effectiveness of a Family Counseling Program Based on Logo Therapy to Develop the Emotional Understanding of Families of Children with Autism Disorder in the Kindergarten Stage.". EKB Journal Management System, 24, 2, 2022, 603-636. doi: 10.21608/jfkgp.2022.154229.1131
عبد المجيد, ., محمد, ., البصال, ., عبد العال, . (2022). 'فاعلية برنامج إرشادي أسري باستخدام العلاج بالمعنى لتنمية التفهم الانفعالي لدى أسر الأطفال التوحديين بمرحلة رياض الأطفال Effectiveness of a Family Counseling Program Based on Logo Therapy to Develop the Emotional Understanding of Families of Children with Autism Disorder in the Kindergarten Stage.', EKB Journal Management System, 24(2), pp. 603-636. doi: 10.21608/jfkgp.2022.154229.1131
عبد المجيد, ., محمد, ., البصال, ., عبد العال, . فاعلية برنامج إرشادي أسري باستخدام العلاج بالمعنى لتنمية التفهم الانفعالي لدى أسر الأطفال التوحديين بمرحلة رياض الأطفال Effectiveness of a Family Counseling Program Based on Logo Therapy to Develop the Emotional Understanding of Families of Children with Autism Disorder in the Kindergarten Stage.. EKB Journal Management System, 2022; 24(2): 603-636. doi: 10.21608/jfkgp.2022.154229.1131