تقييم معرفة المهنيين بنموذج الاستجابة للتدخل في برامج صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية بمكة Assessment of Professionals’ Knowledge of the Response to Intervention Model in Learning Disabilities Programs at the Primary Stage in Makkah
الظويفري, ., القضاة, . (2022). تقييم معرفة المهنيين بنموذج الاستجابة للتدخل في برامج صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية بمكة Assessment of Professionals’ Knowledge of the Response to Intervention Model in Learning Disabilities Programs at the Primary Stage in Makkah. EKB Journal Management System, 13(13), 1-40. doi: 10.21608/jeor.2022.264043
أروى خليف سرور الظويفري; ضرار محمد محمود القضاة. "تقييم معرفة المهنيين بنموذج الاستجابة للتدخل في برامج صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية بمكة Assessment of Professionals’ Knowledge of the Response to Intervention Model in Learning Disabilities Programs at the Primary Stage in Makkah". EKB Journal Management System, 13, 13, 2022, 1-40. doi: 10.21608/jeor.2022.264043
الظويفري, ., القضاة, . (2022). 'تقييم معرفة المهنيين بنموذج الاستجابة للتدخل في برامج صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية بمكة Assessment of Professionals’ Knowledge of the Response to Intervention Model in Learning Disabilities Programs at the Primary Stage in Makkah', EKB Journal Management System, 13(13), pp. 1-40. doi: 10.21608/jeor.2022.264043
الظويفري, ., القضاة, . تقييم معرفة المهنيين بنموذج الاستجابة للتدخل في برامج صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية بمكة Assessment of Professionals’ Knowledge of the Response to Intervention Model in Learning Disabilities Programs at the Primary Stage in Makkah. EKB Journal Management System, 2022; 13(13): 1-40. doi: 10.21608/jeor.2022.264043