قياس الفاقد التعليمي في اكتساب المهارات لمادة اللغة الإنجليزية لدى طلبة التعليم الحكومي في المرحلة المتوسطة قبل وأثناء جائحة كورونا 19-Covid من وجهة نظر المعلمين والمعلمات Measuring educational loss in acquiring skills for English language course among public education students in the intermediate stage before and during the Covid 19 pandemic from the point o
البلــــوي, ., الزهراني, . (2022). قياس الفاقد التعليمي في اكتساب المهارات لمادة اللغة الإنجليزية لدى طلبة التعليم الحكومي في المرحلة المتوسطة قبل وأثناء جائحة كورونا 19-Covid من وجهة نظر المعلمين والمعلمات Measuring educational loss in acquiring skills for English language course among public education students in the intermediate stage before and during the Covid 19 pandemic from the point o. EKB Journal Management System, 13(13), 73-112. doi: 10.21608/jeor.2022.264045
حســين عــائــض البلــــوي; محمد بن رزق الله الزهراني. "قياس الفاقد التعليمي في اكتساب المهارات لمادة اللغة الإنجليزية لدى طلبة التعليم الحكومي في المرحلة المتوسطة قبل وأثناء جائحة كورونا 19-Covid من وجهة نظر المعلمين والمعلمات Measuring educational loss in acquiring skills for English language course among public education students in the intermediate stage before and during the Covid 19 pandemic from the point o". EKB Journal Management System, 13, 13, 2022, 73-112. doi: 10.21608/jeor.2022.264045
البلــــوي, ., الزهراني, . (2022). 'قياس الفاقد التعليمي في اكتساب المهارات لمادة اللغة الإنجليزية لدى طلبة التعليم الحكومي في المرحلة المتوسطة قبل وأثناء جائحة كورونا 19-Covid من وجهة نظر المعلمين والمعلمات Measuring educational loss in acquiring skills for English language course among public education students in the intermediate stage before and during the Covid 19 pandemic from the point o', EKB Journal Management System, 13(13), pp. 73-112. doi: 10.21608/jeor.2022.264045
البلــــوي, ., الزهراني, . قياس الفاقد التعليمي في اكتساب المهارات لمادة اللغة الإنجليزية لدى طلبة التعليم الحكومي في المرحلة المتوسطة قبل وأثناء جائحة كورونا 19-Covid من وجهة نظر المعلمين والمعلمات Measuring educational loss in acquiring skills for English language course among public education students in the intermediate stage before and during the Covid 19 pandemic from the point o. EKB Journal Management System, 2022; 13(13): 73-112. doi: 10.21608/jeor.2022.264045