العلاقة بين المعتقدات المرتبطة بمبادئ الرياضيات المدرسية وممارسات التدريس الفعال للرياضيات لدى معلمات المرحلة الثانوية The Relationship Between Beliefs associated with the guiding principles for school mathematics and Effective Mathematics Teaching Practices among secondary school female teachers
الحربي, ., الرويس, . (2022). العلاقة بين المعتقدات المرتبطة بمبادئ الرياضيات المدرسية وممارسات التدريس الفعال للرياضيات لدى معلمات المرحلة الثانوية The Relationship Between Beliefs associated with the guiding principles for school mathematics and Effective Mathematics Teaching Practices among secondary school female teachers. EKB Journal Management System, 25(7), 1-31. doi: 10.21608/armin.2022.270363
سامية بنت حسين بن شعيب الحربي; عبدالعزيز بن محمد الرويس. "العلاقة بين المعتقدات المرتبطة بمبادئ الرياضيات المدرسية وممارسات التدريس الفعال للرياضيات لدى معلمات المرحلة الثانوية The Relationship Between Beliefs associated with the guiding principles for school mathematics and Effective Mathematics Teaching Practices among secondary school female teachers". EKB Journal Management System, 25, 7, 2022, 1-31. doi: 10.21608/armin.2022.270363
الحربي, ., الرويس, . (2022). 'العلاقة بين المعتقدات المرتبطة بمبادئ الرياضيات المدرسية وممارسات التدريس الفعال للرياضيات لدى معلمات المرحلة الثانوية The Relationship Between Beliefs associated with the guiding principles for school mathematics and Effective Mathematics Teaching Practices among secondary school female teachers', EKB Journal Management System, 25(7), pp. 1-31. doi: 10.21608/armin.2022.270363
الحربي, ., الرويس, . العلاقة بين المعتقدات المرتبطة بمبادئ الرياضيات المدرسية وممارسات التدريس الفعال للرياضيات لدى معلمات المرحلة الثانوية The Relationship Between Beliefs associated with the guiding principles for school mathematics and Effective Mathematics Teaching Practices among secondary school female teachers. EKB Journal Management System, 2022; 25(7): 1-31. doi: 10.21608/armin.2022.270363