الممارسات التدريسية لمُعلِّمي الرياضيات وعلاقتها بالتحصيل الرياضي لطلبة الصف الرابع الابتدائي وأثر بعض المتغيرات مستوى الممارسات في ضوء دراسة TIMSS2015)) The Relationship between Mathematics Teachers Practices and Mathematical Achievement of Fourth-Grade Students and the Effect of Some Variables on Level of Practices in The Light of TIMSS2015
الزيد, ., السلولي, . (2022). الممارسات التدريسية لمُعلِّمي الرياضيات وعلاقتها بالتحصيل الرياضي لطلبة الصف الرابع الابتدائي وأثر بعض المتغيرات مستوى الممارسات في ضوء دراسة TIMSS2015)) The Relationship between Mathematics Teachers Practices and Mathematical Achievement of Fourth-Grade Students and the Effect of Some Variables on Level of Practices in The Light of TIMSS2015. EKB Journal Management System, 25(7), 206-235. doi: 10.21608/armin.2022.270368
ندى محمد الزيد; مسفر بن سعود السلولي. "الممارسات التدريسية لمُعلِّمي الرياضيات وعلاقتها بالتحصيل الرياضي لطلبة الصف الرابع الابتدائي وأثر بعض المتغيرات مستوى الممارسات في ضوء دراسة TIMSS2015)) The Relationship between Mathematics Teachers Practices and Mathematical Achievement of Fourth-Grade Students and the Effect of Some Variables on Level of Practices in The Light of TIMSS2015". EKB Journal Management System, 25, 7, 2022, 206-235. doi: 10.21608/armin.2022.270368
الزيد, ., السلولي, . (2022). 'الممارسات التدريسية لمُعلِّمي الرياضيات وعلاقتها بالتحصيل الرياضي لطلبة الصف الرابع الابتدائي وأثر بعض المتغيرات مستوى الممارسات في ضوء دراسة TIMSS2015)) The Relationship between Mathematics Teachers Practices and Mathematical Achievement of Fourth-Grade Students and the Effect of Some Variables on Level of Practices in The Light of TIMSS2015', EKB Journal Management System, 25(7), pp. 206-235. doi: 10.21608/armin.2022.270368
الزيد, ., السلولي, . الممارسات التدريسية لمُعلِّمي الرياضيات وعلاقتها بالتحصيل الرياضي لطلبة الصف الرابع الابتدائي وأثر بعض المتغيرات مستوى الممارسات في ضوء دراسة TIMSS2015)) The Relationship between Mathematics Teachers Practices and Mathematical Achievement of Fourth-Grade Students and the Effect of Some Variables on Level of Practices in The Light of TIMSS2015. EKB Journal Management System, 2022; 25(7): 206-235. doi: 10.21608/armin.2022.270368