أهمية استخدام وسائل التكنولوجيا المساندة في تنمية مهارات التعلم الذاتي ومعوقاتها لدى الطالبات ذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلماتهن بمدينة جدة The importance of using assistive technology in developing self-learning skills and its obstacles for students with learning disabilities from the perspective of their female teachers in Jeddah.
الســــواط, ., عبـــد النبي, . (2022). أهمية استخدام وسائل التكنولوجيا المساندة في تنمية مهارات التعلم الذاتي ومعوقاتها لدى الطالبات ذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلماتهن بمدينة جدة The importance of using assistive technology in developing self-learning skills and its obstacles for students with learning disabilities from the perspective of their female teachers in Jeddah.. EKB Journal Management System, 15(15), 103-137. doi: 10.21608/jeor.2022.270614
هيفــــــاء معيــض الســــواط; علــي حنفــي عبـــد النبي. "أهمية استخدام وسائل التكنولوجيا المساندة في تنمية مهارات التعلم الذاتي ومعوقاتها لدى الطالبات ذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلماتهن بمدينة جدة The importance of using assistive technology in developing self-learning skills and its obstacles for students with learning disabilities from the perspective of their female teachers in Jeddah.". EKB Journal Management System, 15, 15, 2022, 103-137. doi: 10.21608/jeor.2022.270614
الســــواط, ., عبـــد النبي, . (2022). 'أهمية استخدام وسائل التكنولوجيا المساندة في تنمية مهارات التعلم الذاتي ومعوقاتها لدى الطالبات ذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلماتهن بمدينة جدة The importance of using assistive technology in developing self-learning skills and its obstacles for students with learning disabilities from the perspective of their female teachers in Jeddah.', EKB Journal Management System, 15(15), pp. 103-137. doi: 10.21608/jeor.2022.270614
الســــواط, ., عبـــد النبي, . أهمية استخدام وسائل التكنولوجيا المساندة في تنمية مهارات التعلم الذاتي ومعوقاتها لدى الطالبات ذوات صعوبات التعلم من وجهة نظر معلماتهن بمدينة جدة The importance of using assistive technology in developing self-learning skills and its obstacles for students with learning disabilities from the perspective of their female teachers in Jeddah.. EKB Journal Management System, 2022; 15(15): 103-137. doi: 10.21608/jeor.2022.270614