فاعلية برنامج أنشطة إثرائية قائم على مدخل الدراما التربوية لإكساب طفل الروضة مفاهيم الاقتصاد الدائري وإعادة التدوير وأثره على سلوك ترشيد الاستهلاك لديه The effectiveness of a program of enrichment activities based on the educational drama approach to provide the kindergarten child with the concepts of circular economy and recycling and its impact on his consumption ra
عبد العزيز محمد أبوزيد, . (2022). فاعلية برنامج أنشطة إثرائية قائم على مدخل الدراما التربوية لإكساب طفل الروضة مفاهيم الاقتصاد الدائري وإعادة التدوير وأثره على سلوك ترشيد الاستهلاك لديه The effectiveness of a program of enrichment activities based on the educational drama approach to provide the kindergarten child with the concepts of circular economy and recycling and its impact on his consumption ra. EKB Journal Management System, 30(1), 1-142. doi: 10.21608/jsh.2022.276678
شيماء عبد العزيز محمد أبوزيد. "فاعلية برنامج أنشطة إثرائية قائم على مدخل الدراما التربوية لإكساب طفل الروضة مفاهيم الاقتصاد الدائري وإعادة التدوير وأثره على سلوك ترشيد الاستهلاك لديه The effectiveness of a program of enrichment activities based on the educational drama approach to provide the kindergarten child with the concepts of circular economy and recycling and its impact on his consumption ra". EKB Journal Management System, 30, 1, 2022, 1-142. doi: 10.21608/jsh.2022.276678
عبد العزيز محمد أبوزيد, . (2022). 'فاعلية برنامج أنشطة إثرائية قائم على مدخل الدراما التربوية لإكساب طفل الروضة مفاهيم الاقتصاد الدائري وإعادة التدوير وأثره على سلوك ترشيد الاستهلاك لديه The effectiveness of a program of enrichment activities based on the educational drama approach to provide the kindergarten child with the concepts of circular economy and recycling and its impact on his consumption ra', EKB Journal Management System, 30(1), pp. 1-142. doi: 10.21608/jsh.2022.276678
عبد العزيز محمد أبوزيد, . فاعلية برنامج أنشطة إثرائية قائم على مدخل الدراما التربوية لإكساب طفل الروضة مفاهيم الاقتصاد الدائري وإعادة التدوير وأثره على سلوك ترشيد الاستهلاك لديه The effectiveness of a program of enrichment activities based on the educational drama approach to provide the kindergarten child with the concepts of circular economy and recycling and its impact on his consumption ra. EKB Journal Management System, 2022; 30(1): 1-142. doi: 10.21608/jsh.2022.276678