"نمط التحكم التعليمى بمحاضرات الفيديو وأثر تفاعله مع مستوى المثابرة الأكاديمية في تنمية التحصيل والدافعية للإنجاز لدى طلاب كلية التربية" “The Interaction between the Instructional Control Style in video lectures and and the Level of Academic Persistence and its impact on developing achievement and motivation for achievement among faculty of education students”
كامل, . (2022). "نمط التحكم التعليمى بمحاضرات الفيديو وأثر تفاعله مع مستوى المثابرة الأكاديمية في تنمية التحصيل والدافعية للإنجاز لدى طلاب كلية التربية" “The Interaction between the Instructional Control Style in video lectures and and the Level of Academic Persistence and its impact on developing achievement and motivation for achievement among faculty of education students”. EKB Journal Management System, 9(14), 1-77. doi: 10.21608/ijcte.2022.279049
أميرة محمود خليفة كامل. ""نمط التحكم التعليمى بمحاضرات الفيديو وأثر تفاعله مع مستوى المثابرة الأكاديمية في تنمية التحصيل والدافعية للإنجاز لدى طلاب كلية التربية" “The Interaction between the Instructional Control Style in video lectures and and the Level of Academic Persistence and its impact on developing achievement and motivation for achievement among faculty of education students”". EKB Journal Management System, 9, 14, 2022, 1-77. doi: 10.21608/ijcte.2022.279049
كامل, . (2022). '"نمط التحكم التعليمى بمحاضرات الفيديو وأثر تفاعله مع مستوى المثابرة الأكاديمية في تنمية التحصيل والدافعية للإنجاز لدى طلاب كلية التربية" “The Interaction between the Instructional Control Style in video lectures and and the Level of Academic Persistence and its impact on developing achievement and motivation for achievement among faculty of education students”', EKB Journal Management System, 9(14), pp. 1-77. doi: 10.21608/ijcte.2022.279049
كامل, . "نمط التحكم التعليمى بمحاضرات الفيديو وأثر تفاعله مع مستوى المثابرة الأكاديمية في تنمية التحصيل والدافعية للإنجاز لدى طلاب كلية التربية" “The Interaction between the Instructional Control Style in video lectures and and the Level of Academic Persistence and its impact on developing achievement and motivation for achievement among faculty of education students”. EKB Journal Management System, 2022; 9(14): 1-77. doi: 10.21608/ijcte.2022.279049