iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 9, Issue 14, December 2022, Page 1-333
1
بيانات التحرير ومقدمة العدد ومحتوياته
w m
View Article
|
PDF
207.96 K
|
View on SCiNiTO
2
"نمط التحكم التعليمى بمحاضرات الفيديو وأثر تفاعله مع مستوى المثابرة الأكاديمية في تنمية التحصيل والدافعية للإنجاز لدى طلاب كلية التربية" “The Interaction between the Instructional Control Style in video lectures and and the Level of Academic Persistence and its impact on developing achievement and motivation for achievement among faculty of education students”
Page
1-77
أميرة محمود خليفة كامل
View Article
|
PDF
1.4 MB
|
View on SCiNiTO
3
منهج مقترح للفلسفة والتاريخ قائم على مدخل العلوم البينية لتنمية التفكير المنتج والتنظيم الذاتي لدى طلاب المرحلة الثانوية "A Proposed Curriculum for Philosophy and History Based on Interdisciplinary Approach for Develop Productive Thinking and Self-regulation among Secondary Stage Students"
Page
78-152
أحمد سيد إبراهيم داوود; عمرو جابر قرني سيد سيد
View Article
|
PDF
1.64 MB
|
View on SCiNiTO
4
"دور بنك المعرفة المصري في التعلم من بعد – دراسة تقويمية" "The role of Egyptian Knowledge Bank in evaluated distance Learning-An Evaluative study"
Page
153-220
نيللي حامد محمد عبد المنعم; صفاء محمود عبد العزيز; محمد السيد النجار
View Article
|
PDF
1.04 MB
|
View on SCiNiTO
5
أثر أساليب التغذية الراجعة التصحيحية عبر روبوتات المحادثة التفاعلية في تحسين الكفاءة النحوية لدى طلاب المرحلة الثانوية "The Impact of Corrective Feedback Methods via Interactive Chatbots in Improving the Grammatical Competence for Secondary School Students"
Page
221-292
ايمان احسان; أسماء السيد محمد عبد الصمد
View Article
|
PDF
1.04 MB
|
View on SCiNiTO
6
"تقويم منهج الفقه لتلاميذ المرحلة الإعدادية الأزهرية في ضوء فقه الأولويات والمآلات" Evaluating the jurisprudence Curriculum for AL Azhar prep stage students in the light of the jurisprudence of priorities and out Comes
Page
293-333
مدكور عبد الحكم علي محمد; صابر عبد المنعم; شيماء مصطفى العمري
View Article
|
PDF
1.01 MB
|
View on SCiNiTO