معوقـــات تطبيــق نموذج الاستجابة للتدخـل من وجهة نظر معلمي الطلاب ذوي صعوبات التعلم والتعليم العام في المرحلة الابتدائية Obstacles to the Application of the Intervention Response Model from Teachers’ Point of View of Students with Learning Disabilities and General Education at Primary Level
بيطـــار, ., العســيري, . (2023). معوقـــات تطبيــق نموذج الاستجابة للتدخـل من وجهة نظر معلمي الطلاب ذوي صعوبات التعلم والتعليم العام في المرحلة الابتدائية Obstacles to the Application of the Intervention Response Model from Teachers’ Point of View of Students with Learning Disabilities and General Education at Primary Level. EKB Journal Management System, 15(52.1), 53-100. doi: 10.21608/sero.2023.285864
امنـــه عبد العزيـــز لولو بيطـــار; هــــوازن أحمــد العســيري. "معوقـــات تطبيــق نموذج الاستجابة للتدخـل من وجهة نظر معلمي الطلاب ذوي صعوبات التعلم والتعليم العام في المرحلة الابتدائية Obstacles to the Application of the Intervention Response Model from Teachers’ Point of View of Students with Learning Disabilities and General Education at Primary Level". EKB Journal Management System, 15, 52.1, 2023, 53-100. doi: 10.21608/sero.2023.285864
بيطـــار, ., العســيري, . (2023). 'معوقـــات تطبيــق نموذج الاستجابة للتدخـل من وجهة نظر معلمي الطلاب ذوي صعوبات التعلم والتعليم العام في المرحلة الابتدائية Obstacles to the Application of the Intervention Response Model from Teachers’ Point of View of Students with Learning Disabilities and General Education at Primary Level', EKB Journal Management System, 15(52.1), pp. 53-100. doi: 10.21608/sero.2023.285864
بيطـــار, ., العســيري, . معوقـــات تطبيــق نموذج الاستجابة للتدخـل من وجهة نظر معلمي الطلاب ذوي صعوبات التعلم والتعليم العام في المرحلة الابتدائية Obstacles to the Application of the Intervention Response Model from Teachers’ Point of View of Students with Learning Disabilities and General Education at Primary Level. EKB Journal Management System, 2023; 15(52.1): 53-100. doi: 10.21608/sero.2023.285864