مستوى المثابرة الأكاديمية والفاعلية الذاتية في ضوء التعليم الافتراضي لدى ذوات الإعاقة السمعية بالمرحلة الابتدائية من وجهة نظر معلماتهن The level of academic perseverance and self-efficacy in the light of virtual education for women with hearing disabilities in the primary stage from the point of view of their teachers
الحـربـي, ., الهـــــادي, . (2023). مستوى المثابرة الأكاديمية والفاعلية الذاتية في ضوء التعليم الافتراضي لدى ذوات الإعاقة السمعية بالمرحلة الابتدائية من وجهة نظر معلماتهن The level of academic perseverance and self-efficacy in the light of virtual education for women with hearing disabilities in the primary stage from the point of view of their teachers. EKB Journal Management System, 15(52.2), 121-163. doi: 10.21608/sero.2023.285969
أمــل ســالـم معـزي الحـربـي; مــــروه السـيد علـي الهـــــادي. "مستوى المثابرة الأكاديمية والفاعلية الذاتية في ضوء التعليم الافتراضي لدى ذوات الإعاقة السمعية بالمرحلة الابتدائية من وجهة نظر معلماتهن The level of academic perseverance and self-efficacy in the light of virtual education for women with hearing disabilities in the primary stage from the point of view of their teachers". EKB Journal Management System, 15, 52.2, 2023, 121-163. doi: 10.21608/sero.2023.285969
الحـربـي, ., الهـــــادي, . (2023). 'مستوى المثابرة الأكاديمية والفاعلية الذاتية في ضوء التعليم الافتراضي لدى ذوات الإعاقة السمعية بالمرحلة الابتدائية من وجهة نظر معلماتهن The level of academic perseverance and self-efficacy in the light of virtual education for women with hearing disabilities in the primary stage from the point of view of their teachers', EKB Journal Management System, 15(52.2), pp. 121-163. doi: 10.21608/sero.2023.285969
الحـربـي, ., الهـــــادي, . مستوى المثابرة الأكاديمية والفاعلية الذاتية في ضوء التعليم الافتراضي لدى ذوات الإعاقة السمعية بالمرحلة الابتدائية من وجهة نظر معلماتهن The level of academic perseverance and self-efficacy in the light of virtual education for women with hearing disabilities in the primary stage from the point of view of their teachers. EKB Journal Management System, 2023; 15(52.2): 121-163. doi: 10.21608/sero.2023.285969