درجة ممارسة الاستراتيجيات المعرفية للتعلم المنظم ذاتياً في التعليم عن بعد لدى معلمات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The degree of practices of cognitive strategies of self-regulated learning in remote teaching among the female teachers of learning difficulties at primary stage
الــرشيــــدي, ., بــاقبــــص, . (2023). درجة ممارسة الاستراتيجيات المعرفية للتعلم المنظم ذاتياً في التعليم عن بعد لدى معلمات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The degree of practices of cognitive strategies of self-regulated learning in remote teaching among the female teachers of learning difficulties at primary stage. EKB Journal Management System, 15(54.1), 45-83. doi: 10.21608/sero.2023.287698
أسمــــاء عيــد الــرشيــــدي; حنــــان علــــي بــاقبــــص. "درجة ممارسة الاستراتيجيات المعرفية للتعلم المنظم ذاتياً في التعليم عن بعد لدى معلمات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The degree of practices of cognitive strategies of self-regulated learning in remote teaching among the female teachers of learning difficulties at primary stage". EKB Journal Management System, 15, 54.1, 2023, 45-83. doi: 10.21608/sero.2023.287698
الــرشيــــدي, ., بــاقبــــص, . (2023). 'درجة ممارسة الاستراتيجيات المعرفية للتعلم المنظم ذاتياً في التعليم عن بعد لدى معلمات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The degree of practices of cognitive strategies of self-regulated learning in remote teaching among the female teachers of learning difficulties at primary stage', EKB Journal Management System, 15(54.1), pp. 45-83. doi: 10.21608/sero.2023.287698
الــرشيــــدي, ., بــاقبــــص, . درجة ممارسة الاستراتيجيات المعرفية للتعلم المنظم ذاتياً في التعليم عن بعد لدى معلمات صعوبات التعلم في المرحلة الابتدائية The degree of practices of cognitive strategies of self-regulated learning in remote teaching among the female teachers of learning difficulties at primary stage. EKB Journal Management System, 2023; 15(54.1): 45-83. doi: 10.21608/sero.2023.287698