تصور مقترح لاستخدام تقنيات الواقع المعزز في تنمية مهارات القراءة للمعاقين عقليا في ضوء أراء هيئة التدريس بكلية التربية للطفولة المبكرة (دراسة وصفية) A proposed vision for the use of augmented reality techniques in developing reading skills for the mentally handicapped in the light of the views of the teaching staff at the College of Early Childhood Education (descriptive s
حسن, . (2021). تصور مقترح لاستخدام تقنيات الواقع المعزز في تنمية مهارات القراءة للمعاقين عقليا في ضوء أراء هيئة التدريس بكلية التربية للطفولة المبكرة (دراسة وصفية) A proposed vision for the use of augmented reality techniques in developing reading skills for the mentally handicapped in the light of the views of the teaching staff at the College of Early Childhood Education (descriptive s. EKB Journal Management System, 2021(1), 151-221. doi: 10.21608/maml.2021.290350
إبراهيم محمد أبو زيد حسن. "تصور مقترح لاستخدام تقنيات الواقع المعزز في تنمية مهارات القراءة للمعاقين عقليا في ضوء أراء هيئة التدريس بكلية التربية للطفولة المبكرة (دراسة وصفية) A proposed vision for the use of augmented reality techniques in developing reading skills for the mentally handicapped in the light of the views of the teaching staff at the College of Early Childhood Education (descriptive s". EKB Journal Management System, 2021, 1, 2021, 151-221. doi: 10.21608/maml.2021.290350
حسن, . (2021). 'تصور مقترح لاستخدام تقنيات الواقع المعزز في تنمية مهارات القراءة للمعاقين عقليا في ضوء أراء هيئة التدريس بكلية التربية للطفولة المبكرة (دراسة وصفية) A proposed vision for the use of augmented reality techniques in developing reading skills for the mentally handicapped in the light of the views of the teaching staff at the College of Early Childhood Education (descriptive s', EKB Journal Management System, 2021(1), pp. 151-221. doi: 10.21608/maml.2021.290350
حسن, . تصور مقترح لاستخدام تقنيات الواقع المعزز في تنمية مهارات القراءة للمعاقين عقليا في ضوء أراء هيئة التدريس بكلية التربية للطفولة المبكرة (دراسة وصفية) A proposed vision for the use of augmented reality techniques in developing reading skills for the mentally handicapped in the light of the views of the teaching staff at the College of Early Childhood Education (descriptive s. EKB Journal Management System, 2021; 2021(1): 151-221. doi: 10.21608/maml.2021.290350