الفروق فى التنافر المعرفى وأبعاده لدى مرتفعى ومنخفضى التمايز النفسى من طلاب كلية التربية جامعة حلوان The Differences In Cognitive Dissonance And Its Dimensions Among High And Low Psychological Differentiation Students Of The Faculty Of Education، Helwan University.
محمد, . (2022). الفروق فى التنافر المعرفى وأبعاده لدى مرتفعى ومنخفضى التمايز النفسى من طلاب كلية التربية جامعة حلوان The Differences In Cognitive Dissonance And Its Dimensions Among High And Low Psychological Differentiation Students Of The Faculty Of Education، Helwan University.. EKB Journal Management System, 28(5.1), 307-369. doi: 10.21608/jsu.2022.293211
إيمان محمد عبد العال محمد. "الفروق فى التنافر المعرفى وأبعاده لدى مرتفعى ومنخفضى التمايز النفسى من طلاب كلية التربية جامعة حلوان The Differences In Cognitive Dissonance And Its Dimensions Among High And Low Psychological Differentiation Students Of The Faculty Of Education، Helwan University.". EKB Journal Management System, 28, 5.1, 2022, 307-369. doi: 10.21608/jsu.2022.293211
محمد, . (2022). 'الفروق فى التنافر المعرفى وأبعاده لدى مرتفعى ومنخفضى التمايز النفسى من طلاب كلية التربية جامعة حلوان The Differences In Cognitive Dissonance And Its Dimensions Among High And Low Psychological Differentiation Students Of The Faculty Of Education، Helwan University.', EKB Journal Management System, 28(5.1), pp. 307-369. doi: 10.21608/jsu.2022.293211
محمد, . الفروق فى التنافر المعرفى وأبعاده لدى مرتفعى ومنخفضى التمايز النفسى من طلاب كلية التربية جامعة حلوان The Differences In Cognitive Dissonance And Its Dimensions Among High And Low Psychological Differentiation Students Of The Faculty Of Education، Helwan University.. EKB Journal Management System, 2022; 28(5.1): 307-369. doi: 10.21608/jsu.2022.293211