دور المنظمة دائمة التعلم في تحقيق الالتزام الوجداني لأعضاء هيئة التدريس في جامعة الملك سعود بالمملكة العربية السعودية The Role of Learning Organization in Achieving Affective Commitment of King Saud University Faculty Members in Kingdom of Saudi Arabia
عزيز المطيري, ., الشال, ., جادالله, ., بكر, . (2022). دور المنظمة دائمة التعلم في تحقيق الالتزام الوجداني لأعضاء هيئة التدريس في جامعة الملك سعود بالمملكة العربية السعودية The Role of Learning Organization in Achieving Affective Commitment of King Saud University Faculty Members in Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 27(1), 181-236. doi: 10.21608/jsfc.2022.293557
عهود عزيز المطيري; نبيلة عباس الشال; فاطمة علي جادالله; سوزان فؤاد بكر. "دور المنظمة دائمة التعلم في تحقيق الالتزام الوجداني لأعضاء هيئة التدريس في جامعة الملك سعود بالمملكة العربية السعودية The Role of Learning Organization in Achieving Affective Commitment of King Saud University Faculty Members in Kingdom of Saudi Arabia". EKB Journal Management System, 27, 1, 2022, 181-236. doi: 10.21608/jsfc.2022.293557
عزيز المطيري, ., الشال, ., جادالله, ., بكر, . (2022). 'دور المنظمة دائمة التعلم في تحقيق الالتزام الوجداني لأعضاء هيئة التدريس في جامعة الملك سعود بالمملكة العربية السعودية The Role of Learning Organization in Achieving Affective Commitment of King Saud University Faculty Members in Kingdom of Saudi Arabia', EKB Journal Management System, 27(1), pp. 181-236. doi: 10.21608/jsfc.2022.293557
عزيز المطيري, ., الشال, ., جادالله, ., بكر, . دور المنظمة دائمة التعلم في تحقيق الالتزام الوجداني لأعضاء هيئة التدريس في جامعة الملك سعود بالمملكة العربية السعودية The Role of Learning Organization in Achieving Affective Commitment of King Saud University Faculty Members in Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 2022; 27(1): 181-236. doi: 10.21608/jsfc.2022.293557