برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة السردية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Narrative Writing among Secondary Stage Students
محمود توفيق أحمد عبدالغفار, ., عبد المنعم, ., مصطفى العمري, . (2023). برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة السردية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Narrative Writing among Secondary Stage Students. EKB Journal Management System, 10(16), 24-64. doi: 10.21608/ijcte.2022.169830.1063
جهاد محمود توفيق أحمد عبدالغفار; صابر عبد المنعم; شيماء مصطفى العمري. "برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة السردية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Narrative Writing among Secondary Stage Students". EKB Journal Management System, 10, 16, 2023, 24-64. doi: 10.21608/ijcte.2022.169830.1063
محمود توفيق أحمد عبدالغفار, ., عبد المنعم, ., مصطفى العمري, . (2023). 'برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة السردية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Narrative Writing among Secondary Stage Students', EKB Journal Management System, 10(16), pp. 24-64. doi: 10.21608/ijcte.2022.169830.1063
محمود توفيق أحمد عبدالغفار, ., عبد المنعم, ., مصطفى العمري, . برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة السردية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Narrative Writing among Secondary Stage Students. EKB Journal Management System, 2023; 10(16): 24-64. doi: 10.21608/ijcte.2022.169830.1063