iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 10, Issue 16, March 2023, Page 1-212
1
مقدمة و معلومات العدد
View Article
|
PDF
196.39 K
|
View on SCiNiTO
2
برنامج قائم على نموذج التعلم التوليدي لتنمية مهارات التذوق الأدبي لدى طلاب المرحلة الثانوية Program Based on Generative Learning Model Developing Literary Appreciation among secondary Stage Students
Page
1-23
أسامة عبد الرحمن محمد أحمد الموافي; صابر عبد المنعم; مصطفى عرابي عزب محمود
View Article
|
PDF
549.52 K
|
View on SCiNiTO
3
برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة السردية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Narrative Writing among Secondary Stage Students
Page
24-64
جهاد محمود توفيق أحمد عبدالغفار; صابر عبد المنعم; شيماء مصطفى العمري
View Article
|
PDF
856.38 K
|
View on SCiNiTO
4
التفاعل بين التطبيقات المتنقلة والعروض الرقمية في ضوء النظرية التواصلية للتعلم لمعالجة معلومات تخطيط وإدارة الإنتاج لدى طلاب المدارس الصناعية Interaction Between Mobile Applications and Digital Presentations in Light of Communicative Theory of Learning for Processing Planning and Production Management Information of Industrial Schools Students
Page
65-109
حمدي المراغي
View Article
|
PDF
964.12 K
|
View on SCiNiTO
5
فاعلية نموذج بكستون Buxton في تنمية بعض المفاهيم النحوية لدى تلميذات المرحلة الإعدادية الأزهرية The Effectiveness of Buxton's Model in Developing some Grammatical Concepts among Al-Azhar Preparatory Stage Female Pupils
Page
110-182
لمياء السيد السيد عبدالمطلب; سحر نعمان محمد آمين; وجيه المرسي إبراهيم
View Article
|
PDF
1.23 MB
|
View on SCiNiTO
6
معايير تصميم بيئة تعلم الكترونية قائمة على التفاعل بين نمط تعلم الأقران (تبادلى/ ثابت) ونمط تكوين المجموعات (اجتماعى/ حر) لتنمية بعض المهارات الاجتماعية لدى طلاب المرحلة الإعدادية Criteria for designing an e-learning environment based on the interaction between peer learning style (reciprocal / static) and group formation style (social / free) to dev
Page
183-212
منى عوض مبارك محى الدين; منى الجزار
View Article
|
PDF
706.68 K
|
View on SCiNiTO