استخدام النموذج البنائي في تعليم الأطفال المعاقين بصرياً في ضوء التحول الرقمي Using the constructivist model in teaching visually impaired children in the light of digital transformation
أحمد, . (2021). استخدام النموذج البنائي في تعليم الأطفال المعاقين بصرياً في ضوء التحول الرقمي Using the constructivist model in teaching visually impaired children in the light of digital transformation. EKB Journal Management System, 2021(1), 983-1025. doi: 10.21608/maml.2021.293967
سمر عادل عبد الفتاح أحمد. "استخدام النموذج البنائي في تعليم الأطفال المعاقين بصرياً في ضوء التحول الرقمي Using the constructivist model in teaching visually impaired children in the light of digital transformation". EKB Journal Management System, 2021, 1, 2021, 983-1025. doi: 10.21608/maml.2021.293967
أحمد, . (2021). 'استخدام النموذج البنائي في تعليم الأطفال المعاقين بصرياً في ضوء التحول الرقمي Using the constructivist model in teaching visually impaired children in the light of digital transformation', EKB Journal Management System, 2021(1), pp. 983-1025. doi: 10.21608/maml.2021.293967
أحمد, . استخدام النموذج البنائي في تعليم الأطفال المعاقين بصرياً في ضوء التحول الرقمي Using the constructivist model in teaching visually impaired children in the light of digital transformation. EKB Journal Management System, 2021; 2021(1): 983-1025. doi: 10.21608/maml.2021.293967