واقع عمليات التعليم والتعلُّم القائمة على علم التربية الرَّقْميَّة للطلاب ذوي صعوبات التعلُّم من وجهة نظر معلميهم The reality of Teaching and Learning Processes Based on Digital Pedagogy for Students with Learning Disabilities From Their Teachers’ Point of View
العمـــري, . (2023). واقع عمليات التعليم والتعلُّم القائمة على علم التربية الرَّقْميَّة للطلاب ذوي صعوبات التعلُّم من وجهة نظر معلميهم The reality of Teaching and Learning Processes Based on Digital Pedagogy for Students with Learning Disabilities From Their Teachers’ Point of View. EKB Journal Management System, 15(55.1), 57-118. doi: 10.21608/sero.2023.296728
نــوف حســن عــطااللــه العمـــري. "واقع عمليات التعليم والتعلُّم القائمة على علم التربية الرَّقْميَّة للطلاب ذوي صعوبات التعلُّم من وجهة نظر معلميهم The reality of Teaching and Learning Processes Based on Digital Pedagogy for Students with Learning Disabilities From Their Teachers’ Point of View". EKB Journal Management System, 15, 55.1, 2023, 57-118. doi: 10.21608/sero.2023.296728
العمـــري, . (2023). 'واقع عمليات التعليم والتعلُّم القائمة على علم التربية الرَّقْميَّة للطلاب ذوي صعوبات التعلُّم من وجهة نظر معلميهم The reality of Teaching and Learning Processes Based on Digital Pedagogy for Students with Learning Disabilities From Their Teachers’ Point of View', EKB Journal Management System, 15(55.1), pp. 57-118. doi: 10.21608/sero.2023.296728
العمـــري, . واقع عمليات التعليم والتعلُّم القائمة على علم التربية الرَّقْميَّة للطلاب ذوي صعوبات التعلُّم من وجهة نظر معلميهم The reality of Teaching and Learning Processes Based on Digital Pedagogy for Students with Learning Disabilities From Their Teachers’ Point of View. EKB Journal Management System, 2023; 15(55.1): 57-118. doi: 10.21608/sero.2023.296728