Collaboration with Families, Teachers, and Other Professionals in School Settings: A systematic Review التعـــاون مـــع الأســـر والمعلميـــن والمهنييـــن الآخـــريـــن فـــي بيئـــات المـــدرســة: مــراجعــة منهجيــة
Alatawi, M. (2023). Collaboration with Families, Teachers, and Other Professionals in School Settings: A systematic Review التعـــاون مـــع الأســـر والمعلميـــن والمهنييـــن الآخـــريـــن فـــي بيئـــات المـــدرســة: مــراجعــة منهجيــة. EKB Journal Management System, 15(55.1), 1-40. doi: 10.21608/sero.2023.296734
Marwan Atallah Alatawi. "Collaboration with Families, Teachers, and Other Professionals in School Settings: A systematic Review التعـــاون مـــع الأســـر والمعلميـــن والمهنييـــن الآخـــريـــن فـــي بيئـــات المـــدرســة: مــراجعــة منهجيــة". EKB Journal Management System, 15, 55.1, 2023, 1-40. doi: 10.21608/sero.2023.296734
Alatawi, M. (2023). 'Collaboration with Families, Teachers, and Other Professionals in School Settings: A systematic Review التعـــاون مـــع الأســـر والمعلميـــن والمهنييـــن الآخـــريـــن فـــي بيئـــات المـــدرســة: مــراجعــة منهجيــة', EKB Journal Management System, 15(55.1), pp. 1-40. doi: 10.21608/sero.2023.296734
Alatawi, M. Collaboration with Families, Teachers, and Other Professionals in School Settings: A systematic Review التعـــاون مـــع الأســـر والمعلميـــن والمهنييـــن الآخـــريـــن فـــي بيئـــات المـــدرســة: مــراجعــة منهجيــة. EKB Journal Management System, 2023; 15(55.1): 1-40. doi: 10.21608/sero.2023.296734