مستوى معرفة معلمات المرحلة الابتدائية بالتقنيات المساعدة لذوات صعوبات تعلم القراءة والكتابة. The level of Primary School Female teachers' knowledge of assistive technology for students with reading and writing Disabilities
الحارثي, ., السلمي, ., البار, ., بــاقبــص, . (2023). مستوى معرفة معلمات المرحلة الابتدائية بالتقنيات المساعدة لذوات صعوبات تعلم القراءة والكتابة. The level of Primary School Female teachers' knowledge of assistive technology for students with reading and writing Disabilities. EKB Journal Management System, 15(55.2), 43-80. doi: 10.21608/sero.2023.297702
رويدا عبد الرحمن الحارثي; تغريد لافي السلمي; ميمونة حامد البار; حنـــان علــي بــاقبــص. "مستوى معرفة معلمات المرحلة الابتدائية بالتقنيات المساعدة لذوات صعوبات تعلم القراءة والكتابة. The level of Primary School Female teachers' knowledge of assistive technology for students with reading and writing Disabilities". EKB Journal Management System, 15, 55.2, 2023, 43-80. doi: 10.21608/sero.2023.297702
الحارثي, ., السلمي, ., البار, ., بــاقبــص, . (2023). 'مستوى معرفة معلمات المرحلة الابتدائية بالتقنيات المساعدة لذوات صعوبات تعلم القراءة والكتابة. The level of Primary School Female teachers' knowledge of assistive technology for students with reading and writing Disabilities', EKB Journal Management System, 15(55.2), pp. 43-80. doi: 10.21608/sero.2023.297702
الحارثي, ., السلمي, ., البار, ., بــاقبــص, . مستوى معرفة معلمات المرحلة الابتدائية بالتقنيات المساعدة لذوات صعوبات تعلم القراءة والكتابة. The level of Primary School Female teachers' knowledge of assistive technology for students with reading and writing Disabilities. EKB Journal Management System, 2023; 15(55.2): 43-80. doi: 10.21608/sero.2023.297702