تأثير تطبيق إدارة جودة الخدمة على أداء المؤسسات السياحية (دراسة حالة شركات الحج والعمرة فى جمهورية مصر العربية) The impact of the application of service quality management on the performance of tourism enterprises(A case study of Hajj and Umrah companies in the Arab Republic of Egypt).
كتات, . (2024). تأثير تطبيق إدارة جودة الخدمة على أداء المؤسسات السياحية (دراسة حالة شركات الحج والعمرة فى جمهورية مصر العربية) The impact of the application of service quality management on the performance of tourism enterprises(A case study of Hajj and Umrah companies in the Arab Republic of Egypt).. EKB Journal Management System, 4(2), 243-268. doi: 10.21608/hiss.2024.302860
سوزان السيد عبد السلام كتات. "تأثير تطبيق إدارة جودة الخدمة على أداء المؤسسات السياحية (دراسة حالة شركات الحج والعمرة فى جمهورية مصر العربية) The impact of the application of service quality management on the performance of tourism enterprises(A case study of Hajj and Umrah companies in the Arab Republic of Egypt).". EKB Journal Management System, 4, 2, 2024, 243-268. doi: 10.21608/hiss.2024.302860
كتات, . (2024). 'تأثير تطبيق إدارة جودة الخدمة على أداء المؤسسات السياحية (دراسة حالة شركات الحج والعمرة فى جمهورية مصر العربية) The impact of the application of service quality management on the performance of tourism enterprises(A case study of Hajj and Umrah companies in the Arab Republic of Egypt).', EKB Journal Management System, 4(2), pp. 243-268. doi: 10.21608/hiss.2024.302860
كتات, . تأثير تطبيق إدارة جودة الخدمة على أداء المؤسسات السياحية (دراسة حالة شركات الحج والعمرة فى جمهورية مصر العربية) The impact of the application of service quality management on the performance of tourism enterprises(A case study of Hajj and Umrah companies in the Arab Republic of Egypt).. EKB Journal Management System, 2024; 4(2): 243-268. doi: 10.21608/hiss.2024.302860