الفروق بين الجنسين ونوع التعليم فى النشاط الزائد المصحوب بنقص الانتباه لدى عينة من الأطفال ذوى صعوبات التعلم Differences Between Gender and Type of Education in Hyperactivity Accompained By Attention Dificit in a Sample of Children with Learning Disabilities
محمد بنوى, . (2023). الفروق بين الجنسين ونوع التعليم فى النشاط الزائد المصحوب بنقص الانتباه لدى عينة من الأطفال ذوى صعوبات التعلم Differences Between Gender and Type of Education in Hyperactivity Accompained By Attention Dificit in a Sample of Children with Learning Disabilities. EKB Journal Management System, 11(18), 1-30. doi: 10.21608/ijcte.2023.167860.1062
ابتسام محمد بنوى. "الفروق بين الجنسين ونوع التعليم فى النشاط الزائد المصحوب بنقص الانتباه لدى عينة من الأطفال ذوى صعوبات التعلم Differences Between Gender and Type of Education in Hyperactivity Accompained By Attention Dificit in a Sample of Children with Learning Disabilities". EKB Journal Management System, 11, 18, 2023, 1-30. doi: 10.21608/ijcte.2023.167860.1062
محمد بنوى, . (2023). 'الفروق بين الجنسين ونوع التعليم فى النشاط الزائد المصحوب بنقص الانتباه لدى عينة من الأطفال ذوى صعوبات التعلم Differences Between Gender and Type of Education in Hyperactivity Accompained By Attention Dificit in a Sample of Children with Learning Disabilities', EKB Journal Management System, 11(18), pp. 1-30. doi: 10.21608/ijcte.2023.167860.1062
محمد بنوى, . الفروق بين الجنسين ونوع التعليم فى النشاط الزائد المصحوب بنقص الانتباه لدى عينة من الأطفال ذوى صعوبات التعلم Differences Between Gender and Type of Education in Hyperactivity Accompained By Attention Dificit in a Sample of Children with Learning Disabilities. EKB Journal Management System, 2023; 11(18): 1-30. doi: 10.21608/ijcte.2023.167860.1062