برنامج مقترح قائم على المدخل الياباني (بحث الدرس) لتنمية المهارات اللغوية والثقة في التدريس لدي معلمى المستقبل A Proposed Program Based on The Japanese Lesson Study Approach to Develop English Language Skills and Confidence in Teaching Mathematics among Prospective Teachers
Emara, E., Hemeda, S. (2023). برنامج مقترح قائم على المدخل الياباني (بحث الدرس) لتنمية المهارات اللغوية والثقة في التدريس لدي معلمى المستقبل A Proposed Program Based on The Japanese Lesson Study Approach to Develop English Language Skills and Confidence in Teaching Mathematics among Prospective Teachers. EKB Journal Management System, 26(5), 367-413. doi: 10.21608/armin.2023.317796
Eman Abd El-Hafeaz Mohamad Emara; Shaimaa Samir Anwer Hemeda. "برنامج مقترح قائم على المدخل الياباني (بحث الدرس) لتنمية المهارات اللغوية والثقة في التدريس لدي معلمى المستقبل A Proposed Program Based on The Japanese Lesson Study Approach to Develop English Language Skills and Confidence in Teaching Mathematics among Prospective Teachers". EKB Journal Management System, 26, 5, 2023, 367-413. doi: 10.21608/armin.2023.317796
Emara, E., Hemeda, S. (2023). 'برنامج مقترح قائم على المدخل الياباني (بحث الدرس) لتنمية المهارات اللغوية والثقة في التدريس لدي معلمى المستقبل A Proposed Program Based on The Japanese Lesson Study Approach to Develop English Language Skills and Confidence in Teaching Mathematics among Prospective Teachers', EKB Journal Management System, 26(5), pp. 367-413. doi: 10.21608/armin.2023.317796
Emara, E., Hemeda, S. برنامج مقترح قائم على المدخل الياباني (بحث الدرس) لتنمية المهارات اللغوية والثقة في التدريس لدي معلمى المستقبل A Proposed Program Based on The Japanese Lesson Study Approach to Develop English Language Skills and Confidence in Teaching Mathematics among Prospective Teachers. EKB Journal Management System, 2023; 26(5): 367-413. doi: 10.21608/armin.2023.317796