اتجــاهـات معلمـي التعليـم العـام فــي المــرحلــة الابتــدائيــة نحـو تطبيـق التعليـم الشـامـل للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة General Primary School Teachers Attitudes Towards Inclusive Education for Students with Intellectual Disabilities
الجــابــري, ., شعبــان, . (2023). اتجــاهـات معلمـي التعليـم العـام فــي المــرحلــة الابتــدائيــة نحـو تطبيـق التعليـم الشـامـل للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة General Primary School Teachers Attitudes Towards Inclusive Education for Students with Intellectual Disabilities. EKB Journal Management System, 16(56.2), 311-358. doi: 10.21608/sero.2023.318097
ريــم حمــود علــي الجــابــري; منــال محمد حسـين شعبــان. "اتجــاهـات معلمـي التعليـم العـام فــي المــرحلــة الابتــدائيــة نحـو تطبيـق التعليـم الشـامـل للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة General Primary School Teachers Attitudes Towards Inclusive Education for Students with Intellectual Disabilities". EKB Journal Management System, 16, 56.2, 2023, 311-358. doi: 10.21608/sero.2023.318097
الجــابــري, ., شعبــان, . (2023). 'اتجــاهـات معلمـي التعليـم العـام فــي المــرحلــة الابتــدائيــة نحـو تطبيـق التعليـم الشـامـل للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة General Primary School Teachers Attitudes Towards Inclusive Education for Students with Intellectual Disabilities', EKB Journal Management System, 16(56.2), pp. 311-358. doi: 10.21608/sero.2023.318097
الجــابــري, ., شعبــان, . اتجــاهـات معلمـي التعليـم العـام فــي المــرحلــة الابتــدائيــة نحـو تطبيـق التعليـم الشـامـل للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة General Primary School Teachers Attitudes Towards Inclusive Education for Students with Intellectual Disabilities. EKB Journal Management System, 2023; 16(56.2): 311-358. doi: 10.21608/sero.2023.318097