فاعلية برنامج عقلاني انفعالي سلوکي لتحسين المعرفة الإجتماعية في تعديل الاتجاه نحو التطرف الفکري لدي الطالبات المعلمات The Effectiveness of a Retional Emotional, Behavioural Program to Improve Social Knowledge in Modifying Atittudes Towards Intellectual Extremism among Student Teachers
رسلان, . (2018). فاعلية برنامج عقلاني انفعالي سلوکي لتحسين المعرفة الإجتماعية في تعديل الاتجاه نحو التطرف الفکري لدي الطالبات المعلمات The Effectiveness of a Retional Emotional, Behavioural Program to Improve Social Knowledge in Modifying Atittudes Towards Intellectual Extremism among Student Teachers. EKB Journal Management System, 95(95), 193-240. doi: 10.21608/saep.2018.32387
نـجلاء محمد بسيوني رسلان. "فاعلية برنامج عقلاني انفعالي سلوکي لتحسين المعرفة الإجتماعية في تعديل الاتجاه نحو التطرف الفکري لدي الطالبات المعلمات The Effectiveness of a Retional Emotional, Behavioural Program to Improve Social Knowledge in Modifying Atittudes Towards Intellectual Extremism among Student Teachers". EKB Journal Management System, 95, 95, 2018, 193-240. doi: 10.21608/saep.2018.32387
رسلان, . (2018). 'فاعلية برنامج عقلاني انفعالي سلوکي لتحسين المعرفة الإجتماعية في تعديل الاتجاه نحو التطرف الفکري لدي الطالبات المعلمات The Effectiveness of a Retional Emotional, Behavioural Program to Improve Social Knowledge in Modifying Atittudes Towards Intellectual Extremism among Student Teachers', EKB Journal Management System, 95(95), pp. 193-240. doi: 10.21608/saep.2018.32387
رسلان, . فاعلية برنامج عقلاني انفعالي سلوکي لتحسين المعرفة الإجتماعية في تعديل الاتجاه نحو التطرف الفکري لدي الطالبات المعلمات The Effectiveness of a Retional Emotional, Behavioural Program to Improve Social Knowledge in Modifying Atittudes Towards Intellectual Extremism among Student Teachers. EKB Journal Management System, 2018; 95(95): 193-240. doi: 10.21608/saep.2018.32387